سرقت از پنجره عقبی‌

اول: میزان ذرات گرد و غبار در خوزستان به ‌مرز 2000 میکروگرم رسید. این پدیده باعث کاهش دید افقی در اهواز تا 700 متر و در برخی از شهرستان‌ها تا 200 متر و لغو برخی پروازهای استان شد. مدیرکل ستاد حوادث غیرمترقبه استان خوزستان نیز میزان ذرات گرد و غبار در هوای این استان را 1890‌‌میکروگرم بر مترمکعب اعلام کرد. شاپور رستمی از مردم این استان خواست تا تنها درصورت نیاز از منزل خارج شوند یا از ماسک‌های مناسب استفاده کنند.
کد خبر: ۲۰۴۷۵۹
دوم: بی‌بی‌سی نوشته است استیون اسپیلبرگ فیلمساز و تهیه‌کننده آمریکایی به اتهام سرقت ادبی به دادگاه فدرال منهتن در نیویورک احضار شد. وی متهم است که طرح داستانی فیلم «پنجره عقبی»، اثر کلاسیک آلفرد هیچکاک را که در سال 1954 ساخته شده، سرقت کرده و برای فیلم «آشفتگی»  که سال‌‌گذشته در کمپانی‌اش تولید شده، استفاده کرده است.

سوم: در کشور انگلستان هر ساله تعداد افرادی که بر اثر خشونت و چاقوکشی جوانان کشته می‌شوند رو به افزایش است که این معضل اجتماعی بیشتر در شهر لندن مشاهده می‌شود و پلیس لندن تصمیم دارد با این مشکل که باعث رعب و وحشت مردم شده است دست و پنجه نرم کنند. به گزارش روزنامه گاردین؛ طبق آمار گرفته شده هفته گذشته پلیس لندن یک جوان 19 ساله همراه با یک جوان 26‌ساله که با ضربه چاقو کشته شده بودند در خیابان پیدا کردند که در سال 2007 مشابه این اتفاق در لندن رخ داده بود.

نتیجه‌گیری اول: اول از همه باید همین جا بکوبیم روی سرمان که واقعا چطوری می‌شود سرقت هنری جناب اسپیلبرگ را به ازدیاد قاتلان جوان لندن و زیادی گرد و غبار در خوزستان ربط بدهیم. ولی هر چی فکرش را می‌کنیم می‌بینیم همه آتش‌ها از سر گور این جوانان قاتل انگلیسی بلند می‌شود که باز هم همان مثال معروف «اثر بال زدن یک پروانه در یک قاره باعث می‌شود در قاره دیگر توفان بشود» به ذهنمان می‌آید و ما را به این نتیجه می‌رساند می‌شود این 3 خبر را به هم ربط داد. هر چند بی‌ربط.

نتیجه‌گیری دوم: خوب شد انگلیسی‌ها مشمول این قانون ویزای شینگن نمی‌شوند و هر کس این ویزا را داشته باشد به همه جای اروپا می‌تواند سرک بکشد الا بلاد قاتل خیز لندن تا خدای ناکرده 26‌ضربه  (‌دقت کنید فقط 26 ضربه) چاقو در شکمش جا بماند. حالا اگر این جناب اسپیلبرگ قصد دارد به انگلیس برود از ما گفتن که وارد آنجا نشود چون ممکن است سوژه فیلم «قاتلین بالفطره» را ناخودآگاه به روی ایشان اجرا کنند به جای این‌که از آن الهام بگیرند. بعدش هم پیشنهاد می‌کنیم تشریف بیاورند در خوزستان که آب و هوای خوبی هم در این روزها دارد و اگر شما  محتویات یک بطری آب را همین‌طوری بریزید بیرون، می‌توانید ملات یک ساختمان را تحویل بگیرید و این خودش در این کمبود مسکن پیشنهاد بسیار خوبی در ساخت و ساز در آن منطقه است! 

نتیجه‌گیری آخر: فکرش را بکنید اسپیلبرگ بدون توجه به حضور جوانان قاتل انگلیسی (‌به هر حال می‌خواستیم از این خبر هم در نتیجه آخر استفاده کنیم) ‌بیاید در ایران و بخواهد با الهام (همان سرقت) ‌از فیلم «شعله» در اهواز یک نسخه دیگر تهیه کند،‌ چه شود؟ عمرا بتواند از این شهر خارج شود چون تمام پروازهای اهواز لغو شده است و سنگین‌تر است همین جا با ملات آماده خانه‌ای درست کند و فیلمش را در همین جشنواره فجر شرکت دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها