به گزارش واحد مرکزی خبر ، محققان دانشگاه هاروارد امریکا در آزمایش های خود دریافتهاند مصرف ماهی هایی نظیر ماهی آزاد باعث تنظیم بهتر ضربانهای قلبی میشود و از ناراحتی هایی که بر اثر بر هم خوردن نظم ضربان قلب به وجود میآید جلوگیری می کند.
این محققان می گویند، زنانی که بیماری دیابت دارند در صورتی که هفته ای دو تا چهار بار ماهی مصرف کنند تا 30 درصد خطر بیماریهای قلبی را کاهش می دهند.
البته چربی های «اومگا سه» موجود در ماهی فقط برای سلامت قلب مفید نمی باشد بلکه مطالعات گسترده دیگری درباره سلامت زنان نشان می دهد مصرف ماهی های چرب خطر ابتلا به سرطان کلیه را نیز کاهش می دهد.
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد