جام‌جم: امروز رقابت‌های فوتسال لیگ برتر ایران با انجام 6 مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان دنبال می‌شود که در مهمترین دیدار، تیم‌های مدعی ارم‌کیش قم و شهید منصوری قرچک به مصاف یکدیگر می‌روند.وضعیت تیم‌های جدول رده‌بندی به‌گونه‌ای است که هر 2 تیم شهید منصوری (نایب قهرمان فصل گذشته) و ارم‌کیش (تعقیب‌کننده صدرنشین) برای بقا در کورس قهرمانی، نیاز مبرمی به امتیازات بازی امروز قم دارند.
کد خبر: ۲۰۱۹۸۵

در دیگر دیدارهای مهم این هفته، فولاد ماهان اصفهان برابر ملی حفاری خوزستان قرار می‌گیرد و نام ایران‌خودرو به مصاف تیم بحران‌زده علم و ادب مشهد می‌رود.

لئوناردو پول گرفت‌

فارس: سرانجام مبلغ 150 هزار دلار به حساب باشگاه برزیلی متبوع لئوناردو دی کارمو، مهاجم جدید پرسپولیس واریز شد. خود لئوناردو هم مبلغ 20 هزار دلار به عنوان پیش‌قرارداد، دریافت کرد.اکنون دی کارمو و مارکو بازیکن و کمک‌مربی پرسپولیس در هتل لاله تهران اقامت کرده‌اند.

120 هزار تومان جریمه در روز

جام‌جم: معضل اخذ پروانه کار برای بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس، مشکل جدی این روزهای قرمزپوشان پایتخت است که براثر بی‌توجهی مدیریت این باشگاه به وجود آمده است. بنا به گفته مدیر روابط عمومی پرسپولیس، این باشگاه موظف شده است بابت این قصور، به ازای هر فرد خارجی خود، روزانه 30 هزار تومان جریمه بپردازد تا اداره امور اتباع خارجه، مجوز ابراهیم توره، ایوان پتروویچ، فرانک آتسو و مارکو کوشا را صادر کند که مجموعا پرسپولیس باید در این خصوص روزانه 120 هزار تومان جریمه بپردازد. ضمن این‌که این باشگاه موظف است برای لئوناردو دی کارمو مهاجم جدید قرضی خود نیز مجوز کارت دریافت کند. مشکل قطبی نیز مدتی پیش حل شده و او دیگر مربی خارجی محسوب نمی‌شود.

لغو تعلیق فعالیت‌های باشگاه پیام

جام‌جم: فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی تعلیق فعالیت‌های باشگاه پیام خراسان را لغو کرد. باشگاه پیام تا قبل از این حکم نمی‌‌دانست که می‌تواند در رقابت‌های هفته ششم لیگ بازی کند یا نه!

فروش امتیاز پگاه منتفی شد

جام‌جم: در جلسه دیروز مسوولان پگاه با استاندار گیلان، درخواست وام 3 میلیاردی این باشگاه مورد موافقت قرار گرفت تا بحث فروش امتیاز این تیم به طور کامل منتفی شود. مسوولان پگاه لیگ هشتم را با مشکلات مالی عدیده‌ای شروع کردند.

صعود تیم فوتسال بانوان ایران

ایسنا: در نخستین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان دختر سراسر جهان که در برزیل برگزار می‌شود، تیم فوتسال دانشجویان دختر ایران با نتیجه‌ 2 بر صفر از تیم پاراگوئه شکست خورد، اما با توجه به شکست 6 بر 2 کاستاریکا در مقابل تیم فوتسال دانشجویان دختر کشورمان، تیم فوتسال دختران ایران توانست به دور دوم مسابقات صعود کند.

واریز 350 هزار دلار به حساب قطری‌ها

فارس: بعدازظهر سه‌شنبه، مبلغ 350 هزار دلار از حساب ارزی حسین هدایتی رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس به حساب کمیته ملی قطر واریز شد. باتوجه به پیگیری مدیر برنامه‌های علی کریمی، I.T.C این بازیکن تا 2 روز آینده به تهران ارسال می‌شود و او از دیدار برابر پگاه می‌تواند به میدان برود.

بازیکن پاس لژیونر شد

جام‌جم: اسماعیل محمدنظر، بازیکن تیم پاس همدان شب گذشته مذاکره‌ نهایی خود را برای حضور در باشگاه عجمان امارات انجام داد تا با این باشگاه قراردادی یکساله ببندد.

17 بازیکن در آخرین اردو

جام‌جم: قرار است تیم ملی فوتسال ایران برای شرکت در جام‌جهانی، 5 مهر عازم برزیل شود. به همین منظور، آخرین اردوی تدارکاتی به مدت یک هفته و با حضور این 17 فوتسالیست در جزیره کیش برگزار می‌شود: مصطفی نظری، اصغر قهرمانی، حمیدرضا ابراری‌نیا، علیرضا صمیمی، محمد کشاورز، محمد طاهری، محمدرضا زحمتکش، جواد اصغری‌مقدم، وحید شمسایی، محمد هاشم‌زاده، مجید رئیسی، مسعود دانشور، اصغر حسن‌زاده، ابراهیم مسعودی، مرتضی عظمایی، مصطفی طیبی و مجید لطیفی.

ایران - عربستان، جمعه 10 آبان‌

جام‌جم: برنامه مسابقه‌های تیم فوتبال جوانان ایران، برای حضور در مسابقه‌های قهرمانی آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.تیم ایران که در گروه A با تیم‌های ژاپن، عربستان سعودی و یمن همگروه است، روز جمعه 10 آبان از ساعت 15/18 به وقت محلی مقابل عربستان قرار می‌گیرد و 2 روز بعد از آن با ژاپن و 2 روز بعد با یمن روبه‌رو خواهد شد.

پرسپولیس از فردا اکباتانی می‌شود

جام‌جم: باشگاه پرسپولیس با پرداخت مبلغ 150 میلیون تومان، اجازه استفاده از امکانات ورزشی باشگاه راه‌آهن را از محمدحسن انصاری‌فرد دریافت کرده است  از فردا (جمعه)‌ به اکباتان می‌رود تا تمرینات خود را در ورزشگاه راه‌آهن برگزار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها