چهار گوشه ایران

قم - خبرنگار جام‌جم: استاندار قم در دیدار با مدیران، مسوولان و کارکنان صداوسیمای مرکز قم از هفته دولت به عنوان فرصتی مناسب برای افزایش اعتماد عمومی نسبت به عملکرد دولت نام برد.
کد خبر: ۱۹۸۴۷۷

ارومیه - خبرنگار جام‌جم: پس از گذشت 3 سال از درخواست برگزاری دوره ارتقای داوری درجه یک به ملی این دوره آموزشی، انتخابی با موافقت فدراسیون فوتبال در ارومیه برگزار می‌شود. این دوره به مدت 3 روز و با حضور 29 داور درجه یک از آذربایجان‌غربی و 4 داور از استان‌های فارس و اصفهان برگزار خواهد شد.

زاهدان - خبرنگار جام‌جم: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سیستان و بلوچستان می‌گوید در سال‌جاری برای رفاه حال مسافران تعداد 696 وسیله نقلیه به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان اضافه شده است که میانگین عمر ناوگان مسافربری استان را به 11 سال رسانده است.

اهواز - خبرنگار جام‌‌جم: مسوول بیمه محصولات کشاورزی استان خوزستان از اختصاص 250 میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت خشکسالی امسال کشاورزان استان خبر داد.

خرمشهر - خبرنگار جام‌جم: نمایشگاه ستاره‌شناسی در خرمشهر گشایش یافت. در این نمایشگاه انواع کتاب‌های آموزشی در 5 هزار عنوان و 30 هزار شمارگان، 2 هزار قطعه عکس و پوستر و  3 هزار نرم‌افزار آموزشی عرضه شده است. مسوول این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به مدت14 روز پذیرای علاقه‌مندان است.

کاشان - خبرنگار جام‌جم: 150 هزار نفر از جمعیت 300 هزار نفری شهرستان کاشان تحت پوشش بیمه تامین خدمات درمانی هستند.

نیشابور - خبرنگار جام‌جم: همزمان با آخرین روز از هفته دولت دکتر حسین‌الهی قمشه‌ای در جوار آرامگاه حکیم عمر خیام و بقعه امامزاده محمد محروق(ع) سخنرانی می‌کند.

تبریز -  خبرنگار جام‌جم: در 5 ماهه نخست امسال بالغ بر 167 تن پای مرغ از کشتارگاه‌های آذربایجان شرقی برای نخستین بار به کشور ویتنام صادر شده است.

کاشان - خبرنگار جام‌جم: ساختمان جدید پایگاه جاده‌ای اورژانس 115 محور کاشان  آقاعلی عباس در شهر ابوزیدآباد با حضور معاون امور عمرانی استانداری اصفهان به بهره‌برداری رسید. همچنین معاون استاندار و فرماندار کاشان از به بهره‌برداری رسیدن 128 پروژه در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

اردبیل - خبرنگار جام‌جم: همزمان با هفته دولت سد خاکی سرخاب در شهرستان نیر به بهره‌برداری رسید.  به گزاش خبرنگار ما، این سد از نوع خاکی با هسته رسی است که ذخیره آن 2/1 میلیون متر مکعب است و از آب رودخانه آغ لاغان چای سرچشمه می‌گیرد. از ذخیره آب این سد برای آبیاری 200 هکتار از اراضی منطقه استفاده خواهد شد.

یاسوج - خبرنگار جام‌جم: همزمان با هفته دولت، بهره‌برداری از 12 طرح صنعتی و معدنی در استان آغاز شد.

مشهد - خبرنگار جام‌جم: حجت‌الاسلام پناهیان در شصتمین نشست «دین، نشاط، زندگی» در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر حضرت رضا (ع) گفت: امید به فرج توسط جامعه مهدوی و نگاه به پشتوانه تاریخی کربلا و علت شکست‌ناپذیری شیعه است.

تبریز -  خبرنگار جام‌جم: نشست دوم برنامه از شوکران و شکر، ویژه بازگویی خاطرات 8 سال دفاع مقدس با حضور جلیل رحیمی در حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار شد.‌ جلیل رحیمی از رزمندگان دفاع مقدس درکردستان از همرزمان سردار شهید محمد بروجردی بوده و هم‌اکنون مسوولیت فرماندهی انتظامی شهرستان مراغه را عهده‌دار هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها