گروه رسانه: دوبله فیلم‌های «پوله ماشین اسرار آمیز» و «بن‌بست» برای تلویزیون به پایان رسید. در دوبله «پوله ماشین اسرار آمیز» رزیتا یاراحمدی به جای دختر بچه‌ای به نام ماریا صحبت کرده است. او در شهری زندگی می‌کند که مرتبا دوچرخه‌های بچه‌ها دزدیده می‌شود. هنگامی که دوچرخه ماریا نیز سرقت می‌شود، او نزد پلیس می‌رود و شکایت می‌کند.
کد خبر: ۱۹۷۶۶۰

یکی از پلیس‌ها همیشه آرزو می‌کند که یک اتومبیل داشته باشد. ماریا یک فولکس واگن سخنگو برای او می‌آورد. هیچ کس باور نمی‌کند که این وسیله حرف می‌زند. پلیس با کمک این اتومبیل، دزد دوچرخه‌ها را پیدا می‌کند.

جواد پزشکیان، تورج نصر، کسری کیانی، همت مومی‌وند، مهوش افشاری، مریم شیرزاد، اکبر میرطاهری، مجتبی فتح‌الهی و امیر‌محمد صمصامی نیز در دوبله این فیلم که با سرپرستی فریبا شاهین‌مقدم انجام گرفته حضور داشته‌اند.

استخدام قاتلی برای کشتن خود

«بن‌بست» درباره پلیسی است که در بخش جنایی کار می‌کند. او مدتهاست که از سردردی مزمن رنج می‌برد. وی برای مشخص شدن علت بیماری، آزمایش‌هایی انجام می‌دهد، پس از معلوم شدن جواب آزمایش‌های او، پزشک به او می‌گوید، فقط تا چند هفته دیگر زنده است. مدتی بعد، شخصی به او می‌گوید، اگر می‌خواهد درد نکشد، می‌تواند کسی را استخدام کند تا او را بکشد. مرد پلیس، می‌پذیرد اما کمی بعد پزشکش به او خبر می‌دهد که جواب آزمایش کس دیگری را به او داده‌اند و بیماری او فقط یک بیماری عفونی ساده است...

تعدادی از دوبلورهای این فیلم عبارتند از: ناصر نظامی (جک)‌، عباس نباتی (جان)‌، ناصر خاوری (کاپیتان)‌، علیرضا باشکندی (امت)‌، آزیتا یاراحمدی (پرستار)‌ امیر حکیمی (مشاور)‌ شیلا آژیر (ادیت)‌، علی محمد اشکبوس (ریچ)‌، زهرا سوهانی (مادر)‌، افسانه آریابقا (سوزان)‌، حمید رضایی و صنم نکو‌اقبال.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها