براده ها

ممیزی یک رمان با شکایات والدین انگلیسی‌

فارس: رمان جدید جکلین ویلسون، نویسنده انگلیسی با عنوان خواهرم جودی در پی شکایت‌های بسیار در آینده نزدیک ممیزی خواهد شد. پدر و مادرهای زیادی به خاطر استفاده از کلمات ناهنجار و زشت در این داستان کودک علیه انتشارات رندوم هاوس شکایت کردند.
کد خبر: ۱۹۷۱۴۴

رندوم هاوس با پذیرش این شکایت‌ها قرار است این کلمات را هنگام تجدید چاپ رمان، حذف کند و در بیانیه‌ای، از به کار رفتن کلمات نامناسب و ناهنجار در این رمان نویسنده پرآوازه انگلیسی به طور رسمی از همه کسانی که آن را خوانده‌اند، عذرخواهی کرد.

کنسرت گروه موسیقی «دنگ‌شو»  

ایسنا: گروه موسیقی «د‌نگ‌شو» به نفع کودکان سرطانی، کنسرت برگزار کردند.

رضا شجاع‌نوری، صبا صمیمی، داریوش آذر، روزبه اسفندارمز و طاها شجاع‌نوری نوازندگان این کنسرت بودند و امید نعمتی آواز خواند که در بخش‌هایی طاها شجاع‌نوری هم او را همراهی ‌کرد.

برگزاری جشنواره‌ دوسالانه‌ پانتومیم در تبریز

 ایسنا: نخستین جشنواره دوسالانه پانتومیم هنرستان‌های هنرهای زیبای کشور در تبریز با معرفی برترین‌ها تمام شد.

در پایان بهزاد اسکندری، میلاد بیراوند، کاوه نورمحمدی، رقیه زینی، سولماز صمدی، پگاه ملکی، امیر کارگران، پریسا خمرلویی، فرانک رنجگری، مهیا سیمین حیدری و نغمه شیرازی به عنوان موسیقی برگزیدگان  این جشنواره معرفی شدند.

کشف جسد نویسنده فرانسوی

فارس: جسد «تونی دوور»‌ نویسنده فرانسوی و برنده جایزه ادبی «مدیسی» یک ماه پس از مرگش در منزلش پیدا شد.

تونی دوور، در سال‌های 1970 به واسطه نوشتن رمان‌هایی در حمایت از کودکان در فرانسه معروف شد. وی همچنین در سال 1973 برای رمان «منظره فانتزی» جایزه معتبر «مدیسی» فرانسه را از آن خود کرد.

تونی دوور پس از آخرین کتابش در سال 1989 دیگر نوشته‌ای منتشر نکرد و گوشه‌نشین شد. به همین خاطر با وجود گذشت یک ماه کسی از مرگ وی مطلع نبوده است تا آن که همسایه او متوجه حجم انبوه نامه‌هایی می‌شود که پشت در منزل وی جمع شده است.

پلیس فرانسه مرگ تونی دوور را مرگی طبیعی دانسته و احتمال خودکشی و قتل را رد کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها