سلام صمیمی و گرم ما را در این روزهای داغ تابستانی از تحریریه ویژه‌نامه قاب کوچک پذیرا باشید. از این‌که توفیق پیدا کردیم تا این هفته نیز از طریق ستون بازتاب با شما خوانندگان صمیمی، ارتباط برقرار کنیم، خدا را شاکریم و اما ستون این هفته را با موضوع سینما آغاز می‌کنیم؛‌آقای الیاس مجرب مطلبی را با عنوان اکران تابستانی ارسال کرده‌اند که بخش‌هایی از آن را با هم می‌خوانیم؛ تابستان 87 گویا وضعیت اکران‌ها تغییر کرده، البته به مانند سال گذشته است.
کد خبر: ۱۹۱۳۴۴
 این دو سال سینما ثابت کرد می‌تواند بهترین عامل پر کردن اوقات فراغت باشد. وقتی فیلم‌های قابل‌قبول و عامه‌پسند روی پرده سینما به نمایش در‌می‌آید. مطمئنا، بسیاری از مردم حتی آنان که به طور جدی سینما را دنبال نمی‌کنند به جهت پر نمودن اوقات فراغت خود و فرزندانشان، سری به سالن‌های سینما می‌زنند، اگر این روند در طول سال نیز حفظ شود دیگر نباید نگران صندلی‌های خالی سینما باشیم.

سه در چهار برابر لودگی عنوان نامه سرکار خانم پارمیس فدائی مهاجر است که برایتان بخش‌هایی از آن را انتخاب کرده‌ایم؛  اگر به برخی سریال‌های نمایشی جایگاه ویژه پخش را ندهند، شاید کسی دیگر به سراغ آن مجموعه‌ها نرود.

سه در چهار که از شبکه اول سیما به طور یک شب در میان پخش می‌شود، با قصه‌ای کاملا مبهم مشخص نیست به دنبال چه می‌گردد. اگر قرار است موضوع و معضلی را طرح نماید آیا واقعا راهش این است که همه‌چیز را به شوخی و مسخره گیرد. بر کسی معضل بیکاری پوشیده نیست، اما در کجای جامعه ما سراغ دارید که راه اشتغال چنین باشد. کلماتی که در این سریال رد و بدل می‌شود و یا نوع حرکات فقط و فقط در جهت خنداندن مخاطب است، همه می‌دانند طنز هدفش چنین است اما واقعا سه در چهار طنز واقعی است یا لودگی!! آقای پژمان شهسواری در مطلبی با عنوان سفرتان بخیر از برنامه سفربخیر تقدیر کرده و نوشته‌اند؛ برنامه سفربخیر، جزو برنامه‌‌های ویژه‌ای است که به دقت مسائل راهنمایی و رانندگی را طرح می‌کند و از مسائل و حوادثی خبر می‌دهد که برای همه قابل توجه است.

پخش چنین برنامه‌‌ای به جهت آن‌که همه سنین بیننده آن هستند سبب می‌گردد تا علاوه بر رانندگان، خانواده‌ها نیز با بسیاری از وقایع و حوادث آشنا گردند که قطعا تاثیر زیادی در کاهش سوانح جاده‌ای خواهد داشت.

از کوله‌پشتی و جزر و مد و فوق‌العاده تا کولاک عنوان مطلبی از آقای بهرام سپاسی از تبریز است که بخش‌هایی از آن را با هم می‌خوانیم؛ چند سالی است برنامه‌های گوناگونی با ساختاری خاص و جذاب از طریق شبکه سوم سیما پخش می‌شود که بسیار جذاب و دیدنی است، شاید همگان می‌دانند، شروع این نوع برنامه از کوله‌پشتی آغاز شد، که پس از آن به جزر و مد و فوق‌العاده رسید و امسال با کولاک همراه شد، حضور یک میهمان در یک برنامه کار خاصی نیست، چرا که هستند برنامه‌هایی که همین وضع در آنها به چشم می‌خورد اما انصافا نوع سوالات، نوع میهمانان  و همچنین نحوه اجرا از برتری‌های خاص این دست از برنامه‌های شبکه سوم است، البته ناگفته نماند که کولاک نسبت به برنامه‌‌های قبلی کمی افت کرده.

خانم توسکا کاکائی و آقایان بهروز شهامت و حسین آذرخشی در نامه‌های جداگانه‌ای از قاب کوچک درخواست کرده‌اند تا گفتگویی ویژه را با آقای عباسی مجری برنامه نوربالا تنظیم نماییم. دوستان عزیز قاب کوچک، ستون خودمانی بازتاب متعلق به شماست ما در طول هفته منتظر دریافت پیشنهادات، انتقادات و مطالبتان به آدرس پستی 4633 - 19395 و پست الکترونیکیghabekoochakjamejam.ir  هستیم. تا هفته آینده و سلامی دیگر، خدانگهدار.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها