تیم بسکتبال منتخب لیگ دسته دو NBA در دومین دیدار خود برابر تیم ملی ایران با نتیجه 77 بر 71 پیروز شد.
کد خبر: ۱۸۹۵۵۸

به گزارش ایسنا ، در کوارتر نخست این بازی در حالی که 4 دقیقه از زمان بازی می‌گذشت ایران با ارایه یک بازی زیبا 12 بر 4 از حریف خود پیش افتاد. سپس "مک گون" یکی از بهترین‌های تیم آمریکایی با ورود خود به بازی 7 امتیاز برای تیمش کسب کرد و در نهایت این کوارتر با نتیجه‌ی 23 بر 21 به سود منتخب لیگ دو NBA به پایان رسید.

کوارتر دوم باز هم با بازی هجومی از سوی تیم آمریکایی و نبرد برابر از سوی تیم ملی کشورمان همراه شد که حاصل آن نتیجه 37 بر 31 این کوارتر به سود میزبان و پایان کوارتر دوم و نیمه نخست بازی بود.

با آغاز نیمه دوم، تیم منتخب لیگ دو NBA به حمایت‌های خود از دو بازیکن کلیدی یعنی مک گون و داگ توماس ادامه داد تا این دو در پایان کوارتر سوم 10 امتیاز برای تیم خود کسب کرده باشند.

در کوارتر چهارم تیم ایران که کمی دیر به خود جنبیده بود، تنها سه دقیقه تا پایان زمان مسابقه وقت داشت و اینجا بود که حریف آمریکایی با کسب شش امتیاز دیگر و ندادن هیچ امتیازی به ایران بازی را با نتیجه 77 بر 71 پایان داد.

محمد صمدنیکخواه بهرامی با کسب 24 امتیاز و حامد حدادی با کسب 17 امتیاز بهترین‌های ایران بودند.

تیم ملی ایران روز یکشنبه نیز با نتیجه 79 بر 62 از تیم دالاس ماوریکز شکست خورده بود.

محمد صمدنیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان، حامد حدادی، امیر امینی، حامد آفاقی اسلامی، موسی نبی‌پور، سعید داورپناه‌فرد، حامد سهراب‌نژاد، جواد داوری، محمدرضا اکبری و اصغر کاردوست یازده بازیکن حاضر در این دیدار برای تیم ملی ایران بودند.

آرن داوودی چگانی، مهدی کامرانی، هومن رضایی، جابر روزبهانی و ایمان زندی هم با نظر سرمربی تیم در این دیدار حضور پیدا نکردند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها