از سوی قضات کیفری استان کرمان صادر شد

مجازات مرگ برای 5 متجاوز

گروه حوادث: 5 نفر از اعضای یک باند مخوف که پس از ربودن زن جوانی، وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، از سوی دادگاه کیفری استان کرمان به مرگ محکوم شدند. سرهنگ علی قاضی‌زاده، رئیس اداره آگاهی کرمان با اشاره به حکم مرگ برای 5 عضو این باند مخوف، روز گذشته به خبرنگار «جام‌جم» گفت: 8 ماه قبل، زنی به اداره جنایی آگاهی کرمان مراجعه و بیان کرد: چند روز قبل در یکی از خیابان‌‌های کرمان منتظر تاکسی بودم که یک دستگاه خودرو مقابل پایم توقف کرد و پس از گفتن نشانی به راننده سوار شدم، اما در میانه راه، راننده تغییر مسیر داد و من داد و فریاد راه انداختم که یک دفعه 2 مرد دیگری که گمان می‌کردم مسافرند با چاقو مرا تهدید و به شهر محی‌آباد کرمان منتقلم کردند و به منزلی بردند و با زور و تهدید، 3 مرد هوسران و 4 نفر از دوستانشان که انتظار آنها را می‌کشیدند، مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و بعد مرا در یکی از محله‌های شهر رها کردند.
کد خبر: ۱۸۹۵۵۳

سرهنگ قاضی‌زاده ادامه داد: به دنبال شکایت این زن، چهره‌نگاری رایانه‌ای از 7 مرد شرور صورت گرفت و جستجو برای یافتن آنها آغاز شد و در این ارتباط، ماموران 17 نفر را شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه تحقیق از 17 مظنون بازداشت شده، 5 نفر از شرورهای فراری از میان آنها، شناسایی و دستگیر شدند و با انتقال به مرکز پلیس، مورد بازجویی قرار گرفتند و به جرایم خود اعتراف کردند و جستجو برای یافتن 2 شرور فراری بی‌نتیجه ماند.

به این ترتیب، پرونده این متهمان با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان کرمان ارسال شد و متهمان محاکمه شدند و چند روز قبل قضات دادگاه کیفری استان کرمان 5 مرد شرور را به مرگ محکوم کردند. تحقیق برای دستگیری و محاکمه 2 شرور فراری دیگر نیز ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها