مدیرعامل باشگاه استقلال:

آماده رویارویی با پرسپولیس بودیم

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که تیمش آماده رویارویی با پرسپولیس در دیدار سوپر جام باشگاه های کشور بوده است. وی ضمن بیان این مطلب افزود: ما (باشگاه استقلال) همچنان که از قبل رسما به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام کرده بودیم، آمادگی کامل برای حضور در دیدار سوپرجام باشگاه های کشور را داشتیم و حاضر بودیم در هر زمانی که فدراسیون فوتبال اعلام کند با تیم پرسپولیس در این دیدار روبه رو شویم.
کد خبر: ۱۸۹۴۵۱

فتح الله زاده در گفتگو با  مهر، فتح الله زاده با ابراز بی اطلاعی از دلایل لغو بازی سوپر جام باشگاه های کشور، گفت: بهتر بود تیم های استقلال و پرسپولیس در دیدار سوپرجام باشگاه های کشور به میدان بروند. برگزاری این دیدار به نوعی وجهه فوتبال ما را بهتر می کرد. کما اینکه در تمام دنیا نیز تیم های برتر لیگ و جام حذفی به مصاف هم می روند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: تیم های استقلال و پرسپولیس هرچه بیشتر به مصاف هم بروند ، از حساسیت تقابل آنها کاسته می شود. ما که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم برای مان چه فرصتی بهتر از این که در بازی سوپرجام باشگاه های کشور مقابل هم صف آرایی کنیم؟ این بازی می توانست بهترین بازی دوستانه برای پرسپولیس و استقلال قبل از حضور در میدان آسیایی باشد.

فتح الله زاده از عقد قرارداد با جان واریو، هافبک برزیلی فصل گذشته تیم فولاد خوزستان خبر داد و در خصوص روند مذاکرات باشگاه استقلال با مجتبی جباری گفت: گفتگوهای خوبی با جباری داشته ایم و به توافقات ابتدایی با این بازیکن رسیده ایم. با توجه به اینکه مدیربرنامه های جباری در خارج از کشور به سر می برد، هفته آینده پس از بازگشت تیم استقلال از اردوی ترکیه مذاکرات نهایی را با این بازیکن خواهیم داشت. من طی روزهای اخیر با جباری در تماس بوده ام و به عقد قرارداد با این بازیکن خوش بین هستم. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها