شتر، گاو، پلنگ

دیگه کنکور رو ول کن‌

رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید الان تابستان است و دست بر قضا تابستان گرمی هم هست، ولی حتی یاد بهار آدم را خنک می‌کند. این طور نیست؟ چطورید شترگاوپلنگ‌های تنهای دیار من؟ با کنکور چه کردید؟ به خوبی برگزارش کردید؟ امیدوارم حالا که دیگر این کابوس تمام شده، کمی به خودتان استراحت بدهید و بگذارید مغزتان کمی هوا بخورد.
کد خبر: ۱۸۸۹۲۷
امیدوارم از حالا چشم به راه آخر شهریور نباشید و مدام خودتان را با فکر‌کردن به نتیجه کنکور عذاب ندهید. چون می‌دانید، بالاخره اتفاقی که باید بیفتد روی می‌دهد و از دست شما هم کاری بر نمی‌آید. دوره‌ای که کاری از دست شما بر می‌آمد سپری شده (منظورم مدت زمانی است که برای درس‌خواندن در اختیار داشتید) حالا با خیال راحت از تابستان لذت ببرید و خودتان را برای هر چیزی آماده کنید. فکر نکنید این چیزهایی که می‌نویسم روده درازی‌های خودم است، نه اینها یک جورهایی پاسخ به یک نامه هم هست. نامه آزاده رحیمی از شاهرود. او نوشته حالا که کنکور تمام شده، انگار حالش بدتر است و مدام با خودش فکر می‌کند تا آخر شهریور از زور استرس کارش به جنون می‌کشد. اما آخر خواهر خوب من این که نشد. چند  روز پیش کافه کاغذی می‌گفت یکی از خوانندگان تازه نسل سوم برایش نوشته که آیا ویژه‌نامه نسل سوم مختص ایام کنکور چاپ می‌شود؟ بعد که نگاهی به صفحات آرشیوی انداختیم دیدیم این خواننده زیاد هم بیراه نگفته است. توی این چند هفته ما مدام درباره کنکور با شما حرف زدیم و شما هم همین طور. ولی حالا دیگر همه چیز تمام شده. چرا بی‌خود خودتان را با پیش‌بینی چیزی که اصلا مشخص نیست عذاب می‌دهید؟

ملیحه سعیدزاده از طالقان هم نامه‌ای نوشته و در مورد آرزوهایش با من حرف زده. آرزوهایی که به قول خودش اگرچه کمی بلندپروازانه به نظر می‌رسند، ولی دوست خوبم اگر تو فکر می‌کنی توان رسیدن به آنها را داری خب، حتما همین جوری است. این خیلی خوب است که آدم بداند از زندگی چه می‌خواهد. بداند که چه برنامه‌ای برای زندگی دارد و چه راهی را برای آینده انتخاب کرده است. من آدم‌های موفق زیادی را دیده‌ام که تنها دلیل موفقیت‌شان این بوده که در دوران جوانی و نوجوانی می‌دانستند، می‌خواهند چه کار کنند و از زندگی چه توقعی دارند. درست است که شانس و استعداد و خیلی چیزهای دیگر هم دخیل اند ولی اگر همه اینها باشد و آدم نداند چه می‌خواهد هیچ کدام اینها به کار نمی‌آید.

به هر حال امیدوارم، همه شما بدانید با زندگی چه کار می‌خواهید بکنید.

خب، باز هم رسیدیم به ته این ستون. مثل همیشه برایتان آرزوی شادی و شادمانی می‌کنم. امیدوارم روزهای خوبی را بگذرانید و خیلی مشکلات و غم و غصه‌ها را جدی نگیرید. تا بعد درود و بدرود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها