گروه رسانه: فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «مرد»، «سفر به‌یادماندنی»، «یک شب در کازابلانکا» و «پدر کاغذی» در سالروز میلاد حضرت علی (ع)‌ فردا چهارشنبه26 تیر ماه وهمزمان با روز پدر از شبکه‌های یک، دو، چهار و پنج روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۱۸۸۸۵۲

مرد

به گزارش خبرنگار ما:  فیلم تلویزیونی «مرد» ساخته سیروس الوند عصر روز چهارشنبه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این فیلم داستانی تناسب با روز پخشش یعنی تولد امیر مومنان دارد و شخصیت اصلی‌اش مردی به اسم فتاح است که نقشش را مسعود رایگان بازی می‌کند.

داستان از جایی آغاز می‌شود که او بیست و اندی سال پیش، بعد از بیرون آمدن از زورخانه با رفقایش، زیر بازارچه با چند نفر درگیر می‌شود و این درگیری در نهایت با قتل یکی از آنها به پایان می‌رسد. او حالا پس از این همه سال به مناسبت تولد حضرت علی (ع) مشمول عفو شده و آزاد می‌گردد تا سراغ زن و بچه‌اش برود؛ اما...نقش فریبا همسر فتاح را نسرین مقانلو بازی می‌کند. نقش دوست فتاح را که با فریبا ازدواج کرده و اسمش امین است، مجید مشیری بازی می‌کند که از قرار معلوم در ماجرای دعوا و قتل 22 سال پیش، نقش مهمی دارد. فیلمنامه اولیه «مرد» را حجت قاسم زاده اصل نوشته که سیروس الوند آن را بازنویسی و کارگردانی کرده و با مجتبی رحیمی به عنوان مدیر تصویربرداری آن را جلوی دوربین برده است.

سفر به‌یاد ماندنی‌

شبکه دو سیما فردا عصر ساعت 30/17 نیز فیلم سینمایی «سفر به‌یاد‌ ماندنی»  به کارگردانی و تهیه‌کنندگی وس‌ اندرسون را پخش خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی سیما در خلاصه داستان این فیلم آمده: پیتر، فرانسیس و جک سه برادرند که پس از فوت پدر خانواده ، از یکدیگر فاصله گرفته‌اند، مادر نیز پس از فوت پدر ترجیح می‌دهد به ناحیه‌ای دورافتاده در هندوستان سفر کند و در کنار بومیان منطقه زندگی جدید و ساده‌ای را آغاز نماید. سه برادر پس از یک سال، نسبت به رابطه‌ای که میانشان برقرار است حساس می‌شوند و تصمیم می‌گیرند با سفری دسته‌جمعی به هندوستان ضمن دیدار مادر، باردیگر با یکدیگر پیمان برادری ببندند و همانند گذشته یار و یاور هم باشند.آدرین برودی و اون ویلسون در فیلم سینمایی «سفر به‌یاد ماندنی» محصول سال 2007 آمریکا بازی می‌کنند.

یک شب در کازابلانکا

فیلم سینمایی «یک شب در کازابلانکا» به کارگردانی آرچی ال مایوفردا شب  ساعت 35/20 روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

در این فیلم می‌بینیم: مدیر هتل کازابلانکا با خوردن غذای مسموم می‌‌میرد و رئیس پلیس یک مرد دست و پاچلفتی را به سمت مدیریت هتل می‌گمارد. گنجینه‌ای توسط کریک خلبان در حال انتقال به انگلیس است، اما هواپیمایش دچار نقص فنی شده و در کازابلانکا سقوط می‌کند و به بیمارستان می‌رود. او وقتی مرخص می‌شود متوجه می‌شود که جواهرات سلطنتی به سرقت رفته و پای یکی از ماموران آلمانی در میان است.کروچو، هارپو مارکس، سیگ رومان، لی ست وریا و چارلز دریک در فیلم سینمایی «یک شب در کازابلانکا» محصول سال 1948 آمریکا به ایفای نقش پرداختند.

پدر کاغذی‌

فیلم سینمایی «پدر کاغذی» به کارگردانی علیرضا اسحاقی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی‌ نیزبعد از ظهر فردا ساعت 10/14 از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: سپیده دختری 30 ساله، دکتری جوان و محقق در زمینه دستاوردهای پزشکی، در حال حاضر با نامزد خود سعید و دیگر پزشکان در یک مرکز تحقیقاتی مشغول تحقیق درباره ضایعات نخاعی برای مداوای بیماران قطع نخاعی هستند. آنها نیز زیرنظر استاد خود، استاد باطبی، پیرمردی 60 ساله به نتایج مثبتی در این باره رسیده‌اند.

سعید و خانواده او مشغول آماده‌سازی مقدمات ازدواج سعید با سپیده هستند، اما سپیده با آنها مخالفت کرده و این جریان را به تعویق می‌اندازد و همین امر باعث تردید سعید و خانواده‌اش نسبت به سپیده شده است. سپیده دوران کودکی خود را زیر نظر کمیته امداد سپری کرده و با کمک‌های مالی یک حامی که او را نمی‌شناسد به تحصیلات ادامه داده و حالا پزشک شده و خود دارای یک خانه و زندگی مستقل است.

وی از این‌که سعید و خانواده‌اش از گذشته‌اش باخبر شوند، سخت در هراس است و همه‌چیز را تا به حال از آنها مخفی کرده و قصد دارد به تنهایی قبل از ازدواجش آن حامی را پیدا کرده و از او به خاطر تمام کمک‌هایش تشکر و او را به جشن عروسی خود دعوت کند.

سیاووش طهمورث، کیهان ملکی، مریم سلطانی، مریم خدارحمی، فاطمه طاهری، فریده دریامج و علیرضا اسحاقی در فیلم تلویزیونی «پدر کاغذی» به ایفای نقش پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها