بی‌.بی.سی: با وجودی که اسکولاری، سرمربی جدید چلسی به لمپارد گفته که به او نیاز دارد؛ اما آینده این بازیکن در چلسی نامعلوم است. روز سه‌شنبه باشگاه چلسی پیشنهاد 95/7 میلیون پوندی اینترمیلان برای لمپارد را رد کرد؛ اما انتظار می‌رود باشگاه ایتالیایی امروز پیشنهاد تازه‌ای ارائه کند. استیو کانتر، نماینده لمپارد گفت: مسائل لمپارد هنوز حل نشده است و آینده‌اش در ابهام قرار دارد. در همین حال اسکولاری مدعی شد که لمپارد از ماندن در چلسی و کار کردن با او خوشحال خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۷۸۶۰

بارسلونا مانع رونالدینیو

خبرگزاری فرانسه: باشگاه بارسلونا اعلام کرد، مانع پیوستن رونالدینیو به تیم المپیک برزیل برای حضور در المپیک پکن خواهد شد. در بیانیه باشگاه بارسلونا آمده است؛ بازی‌های المپیک در تقویم فیفا جایی ندارند، بنابراین باشگاه الزامی ندارد که بازیکنان خود را در اختیار تیم المپیک کشورشان قرار دهد. در بیانیه بارسلونا تاکید شده است که تلاش خواهد شد تا مسی نیز به المپیک پکن نرود. مسی بارها از آرزوی خود برای حضور در المپیک حرف زده است.

به دنبال مشتری برای آدبایور

ورلدساکر: میلان مدعی شد آرسنال با این باشگاه تماس گرفته و خواهان مذاکره درباره انتقال آدبایور به سن‌سیرو شده است.

آدریانو گالیانی در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت: آرسنال نامه‌ای را برای ما ارسال کرده است که در آن از ما خواسته شده برای پیوستن احتمالی آدبایور به میلان وارد مذاکره شویم. ما هم پاسخ داده‌ایم که اگر معامله‌ برای انتقال آدبایور به نفع ما باشد، این کار را خواهیم کرد.

اسکولاری به دنبال جوانگرایی‌

یورواسپورت: اسکولاری، سرمربی تیم چلسی می‌گوید، به دنبال جوانگرایی در تیم چلسی است و دست کم در فصل جدید به 7 بازیکن جوان میدان خواهد داد. اسکولاری گفت: حالا 32 بازیکن در اختیار دارم، اما وقت آن رسیده که در تیم تغییر ایجاد کنم. می‌خواهم با بازیکنان 23 تا 25 ساله کار کنم. تاکید من این است که بازیکنان جوان در باشگاه بمانند بجز چند مورد و اصلا دلم نمی‌خواهد با بازیکنان بالای 25 سال کار کنم.

هوای پکن همچنان آلوده‌

اسپورتینگ لایف: در فاصله 4 هفته تا شروع بازی‌های المپیک پکن، هوای این شهر هنوز آلوده است. پیش از این مقام‌های چینی تاکید کرده بودند، هوای پکن در زمان برگزاری بازی‌ها پاک خواهد بود و برای رسیدن به این هدف کارهای زیادی را آغاز کرده‌اند. هاین ور بروگن، رئیس کمیسیون هماهنگی کمیته بین‌المللی المپیک در امور بازی‌های پکن ابراز امیدواری کرد که آلودگی هوای پکن به سطح استاندارد برسد. وی تلاش چینی‌ها را ستود.

فلسفه جدید کلینزمن‌

گل: یورگن کلینزمن، سرمربی جدید تیم بایرن مونیخ با فلسفه جدیدی به بوندس لیگا وارد می‌شود.او در اولین نشست مطبوعاتی خود گفت: برایمان مهم است که فلسفه‌ای را برای بایرن مونیخ تعریف کنیم. تاریخ باشگاه و شخصیت بازیکنانی که بایرن مونیخ را شکل دادند، می‌گوید باید سنت خود را حفظ کنیم و البته به دنبال فلسفه‌ای باشیم که اساس آن شهامت برای ریسک‌پذیری و اقتدار است.بر مبنای فلسفه جدید تیم، بازیکنان آزاد خواهند بود که ویژگی‌های فردی خود را بهبود بخشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها