در رستوران «گلوله و تفنگ» شما می توانید از منویی که به شکل گلوله تفنگ است ساندویچ «کالاشنیکوف» سفارش بدهید. غذاهای این رستوران توسط یک سرآشپز بازنشسته ارتش با نام اسلحه های مختلف تهیه می شود و در عین حال موزیکی با صدای انفجارهای متوالی برای شما پخش می شود.
کد خبر: ۱۸۶۰۲۲

به گزارش رویترز، علی هامود، صاحب رستورانی در جنوب بیروت در اقدامی جدید، جنگ و اسلحه های جنگی را موضوع اصلی غذاهای رستوران خود قرار داده است تا به گفته خودش مردم جهان را بیشتر با جنایاتی که بر سر مردم لبنان آورده می شود، آشنا کند.

او در حالی که بیرون از رستورانش روی یک کیسه شن نشسته است و تعداد زیادی نوجوان در اطراف رستورانش جمع شده اند، به خبرنگار رویترز می گوید:«این فقط یک ایده است و چیز بیشتری ندارم، هیچ چیز. من دوست دارم به جای این گونی های شن اسباب بازی بگذارم و به بچه هایی که اینجا می آیند به جای اسلحه اسباب بازی، خرس عروسکی بدهم، ولی همه اینها فقط در حد یک آرزو هستند».

«شما فقط می توانید بگویید که باید به وضعیت مردم این کشور توجه بیشتری شود ولی اسلحه و گلوله چیزی است که مردم این سرزمین بیش از هر چیز دیگری با آن سروکار دارند».

رستورانش را با تصاویری از اسلحه های مختلف آذین بسته و صدای انفجار مدام در رستوران پخش می شود. نام غذای مخصوص «ساندویچ کشنده» است و نام های دیگری از قبیل «خوراک تروریست» ، آر.پی.جی و «ساندویچ کالاشنیکوف» هم در منوی این رستوران یافت می شود.

مشتریان این رستوران به جای صندلی به روی کیسه های شن می نشینند.

گروه ترجمه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها