مرحله یک چهارم نهایی گرند اسلم ویمبلدون 2008 سومین گرند اسلم از 4 گرند اسلم فصل تنیس حرفه ای جهان روز سه شنبه اول ژوییه در بخش انفرادی بانوان برگزار شد. ژنگ جیئه ، تنیسور جینی که پیش از این رقابت ها تنیسوری گمنام و درسید 133 بانوان جهان بود امروز به چهره ای مشهور مبدل شده است. او از همان آغاز رقابت ها در دیدار با بزرگترین چهره های تنیس بانوان جهان لقب پدیده را گرفت. مهمترین قربانی ژنگ در ویمبلدون آنا ایوانوویچ ، سید یک جهان بود. او امروز نیز نیکوله وایدیسووا ، تنیسور چک را شکست داد تا برای نخستین بار در تاریخ ویمبلدون یک تنیسور چینی به مرحله نیمه نهایی راه یابد.
کد خبر: ۱۸۵۲۲۴

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس ، روز سه شنبه  تنیسورهای مرد که به مرحله یک چهارم نهایی ویمبلدون راه یافته اند ، استراحت داشته و روز چهارشنبه 2 ژوییه رقابت های بخش انفرادی مردان در مرحله یک چهارم نهایی  انجام می شود.

اما امروز در بخش انفرادی بانوان رقابت های مرحله یک چهارم نهایی برگزار شده و 4 تنیسور برتری که به مرحله نیمه نهایی این گرنداسلم راه یافتند ، مشخص شد.

ژنگ جیئه ، تنیسور چینی  پدیده شگفت انگیز این دوره تنیس ویمبلدون در برابر نیکوله وایدیسووا ، تنیسور چک ، سید 18 جهان در 3 ست و با نتایج  2-6 ، 7-5 و 1-6 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی  ویمبلدون راه یافت.

سره نا ویلیامز ، تنیسور آمریکایی ، سید 6 جهان آگنیئسکا رادوانسکا ، تنیسور لهستانی  را در 2 ست پیاپی و با نتایج 4-6 و 0-6 درهم شکست.

ونوس ویلیامز ، تنیسور آمریکایی ، سید 7 جهان  تامارین تاناسوگارن دیگر پدیده این دوره از رقابت ها که یلنا یانکوویچ ، تنیسورصرب، سید 2 جهان را حذف کرده بود در 2 ست متوالی و با نتایج  4-6 و 3-6 مغلوب کرد.

النا دمنتیووا ، تنیسور روس ، سید 5 جهان موفق شد نادیا پترووا ، تنیسور هم وطنش را در 3 ست و با نتایج 1-6 ، 7-6 و 3-6 شکست دهد.

در مرحله نیمه نهایی انفرادی بانوان ویمبلدون سره نا ویلیامز با ژنگ جیئه و ونوس ویلیامز با النا دمنتیووا روبرو می شوند.

در صورت پیروزی خواهران ویلیامز بر حریفانشان باید شاهد دوئل دو خواهردر مرحله فینال گرند اسلم ویمبلدون بود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها