باشگاه خبرنگاران جوان: سریال تلویزیونی شوق پرواز به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی و به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری شاهد بزودی جلوی دوربین می‌رود. حسین قاسمی‌جامی در این باره گفت: این سریال با مضمون اجتماعی به فعالیت‌ها و زندگانی شهید بابایی می‌پردازد، فیلمنامه این سریال به قلم فرهاد توحیدی به رشته تحریر در آمده و شهاب حسینی، کامبیز دیرباز، سام درخشانی و الهام حمیدی هنرمندانی هستند که با آغاز تصویربرداری با مدیریت تولید جواد قلی‌زاده جلوی دوربین شاپور پورامین ایفای نقش خواهند کرد.
کد خبر: ۱۸۵۱۵۳

کارگردان شوق پرواز اظهار داشت، لوکیشن‌های این پروژه در تهران و قزوین خواهد بود و اصغر نژادایمانی طراحی صحنه و برزو نیک‌نژاد نیز به عنوان دستیار و برنامه ریز در ساخت سریال 12 قسمتی شوق پرواز همکاری خواهند داشت.

تولید «دست راست من» در شبکه یک

مهر: فیلم تلویزیونی دست راست من به کارگردانی داریوش ربیعی و تهیه‌کنندگی حسین مروی بزودی برای شبکه یک سیما تولید می‌شود. مروی در این باره گفت: پیش‌تولید این فیلم به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک از هفته آینده آغاز می‌شود. فیلمنامه این اثر را علی خودسیانی نوشته و معصومه نیکار به عنوان مجری طرح با پروژه همکاری دارد.وی در ادامه افزود: موضوع فیلم دست راست من طنز و اجتماعی است و برای پخش در ماه شعبان تهیه می‌شود. در این فیلم سعی داریم علاوه بر ایجاد فضای مفرح، پیام ارزشمند هم ارائه دهیم.

«خانه ساحلی» روی میز تدوین

مهر: حسین غضنفری مشغول تدوین فیلم تلویزیونی «خانه ساحلی» به کارگردانی صادق کرمیار برای شبکه یک است.

تصویربرداری این فیلم از چهارشنبه 15 خرداد به تهیه‌کنندگی حسین مروی در گروه فیلم و سریال شبکه یک آغاز شد و شب گذشته به پایان رسید و از امروز حسین غضنفری تدوین را شروع کرد. فیلمنامه را کرمیار نوشته و بهزاد خداویسی، عمار تفتی، داود رشیدی، فقیهه سلطانی و... در آن بازی می‌کنند.این فیلم تلویزیونی روایتگر پدر و پسری است که دچار سوء تفاهم شده‌اند و...

چابهار، بهار جاویدان به روایت شبکه جهانی جام‌جم‌

جام‌جم: یک مستند گزارشی روایی با نام چابهار، بهار جاویدان با حضور برزوارجمند در 5 قسمت نیم ساعته از روز جمعه این هفته از کانال آمریکای شبکه جهانی جام‌جم پخش خواهد شد.

تکرار این برنامه نیز روزهای شنبه در کانال آسیای این شبکه پخش خواهد شد.

در این مجموعه برنامه  برزو ارجمند بار سفر بسته و دیدنی‌های شهر چابهار را برای بینندگان روایت می‌کند.

وی در این سفر به ساحل صخره‌ای، تالاب لیپار محل درخت انجیر معابد، قلعه پرتغالی‌ها، روستای تیس، دانشگاه بین‌المللی چابهار و اسکله‌های شهید بهشتی و شهید کلانتری و ساختمان تلگرافخانه و بازار با بافت سنتی و ... می‌پردازد.

همچنین به منظور آشنایی با موضوعات اقتصادی روز، برنامه‌ای با نام «بازار سرمایه» در گروه اقتصادی و اجتماعی شبکه جهانی جام‌جم تولید شده است.

به گزارش روابط عمومی شبکه جهانی جام‌جم به سفارش گروه برنامه‌سازی اقتصادی و اجتماعی این شبکه، شاهرخ هادی تهیه‌کننده برنامه بازار سرمایه با تولید 26 برنامه نیم ساعته هموطنان عزیز مقیم خارج از کشور را از تحولات اقتصادی کشورشان با خبر می‌سازد. این برنامه تولیدی مستند است که روز 6 تیر ماه تا 26 هفته بعد از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.علاقه‌مندان مباحث اقتصادی، همه هفته ساعت 35/15 به وقت محلی پای گیرندگان خود این برنامه را تماشا خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها