بی‌خیال

لامپ اضافه خاموش‌

هوا آنقدر گرم شده که به این راحتی‌ها نمی‌شود بی‌خیالش شد و براحتی از کنارش گذشت. اوضاع هوا و گرما تا اصلاع ثانوی آنقدر قمر در عقرب است که اگر بدون سر و صدا از کنارش بگذریم، خیلی خیلی راحت‌تریم تا این که بخواهیم خدای نکرده، مته به خشخاش بگذاریم و همین طور برویم روی اعصابش، کار است دیگر یکهو دیدی مثل زمستان سال پیش جو گیر شد و بلایی سرمان آورد که... .
کد خبر: ۱۸۴۰۶۹
البته همین گرمای هوا تا به حال کلی برای همه درد سر درست کرده، از خشکسالی و کمبود باران و برق و آب گرفته تا همین ستون بی‌خیالی که بدون این همه سوژه، نمی‌تواند به حیاتش ادامه دهد (چه ربطی داشت، خودمان هم نمی‌دانیم).

بگذریم این هفته هم ما همین جا در صفحه 14 نسل سوم حضور داریم تا بنشینیم و با هم از چند مساله و موضوع مهم حرف بزنیم. مثل... .

خداحافظ موسیو خرافات‌

نایب‌قهرمان جهان را داشتید که توی این جام چطوری ضایع شد، این هم تیم بود که فرانسه فرستاده بود توی این رقابت‌ها، آن هم با آن مربی که قیافه‌اش به درد همه چیز می‌خورد، جز نشستن روی نیمکت یک تیم مطرح.

این آقای دومنک انگار خیلی اشتباهی (رجوع شود به سریال مرد هزارچهره) مربی تیم ملی فرانسه شده وگرنه خیلی راحت می‌توانست در زمینه طالع‌بینی و این جور چیز‌ها به چنان جایگاهی دست پیدا کند که نگو و نپرس. آقا ورداشته ترزگه را به تیم ملی فرانسه دعوت نکرده (چرا چون متولد ماه عقرب است) بعد انتظار دارد که از گروه خودش صعود کند.

آخر این هم شد مربیگری، این هم شد تیم داری، این هم شد کار، همین مربیان وطنی خودمان اگر جای این دومنک بودند، طوری تیم شان را از گروه بالا می‌کشیدند که نگو‌‌و‌نپرس.

کاش می‌شد پیشنهاد بدهیم، جای بعضی از کارشناسان برنامه پخش باز‌ی‌های یورو 2008 را با این جناب دومنک عوض کنند، به اعتقاد ما و خیلی‌های دیگر (که معلوم نیست چه کاره‌ایم؟ این وسط) جناب دومنک بیاید بنشیند کنار جناب صدر و با هم از حواشی گل و بلبلی جام حرف بزنند، بهتر است تا این که سکان هدایت تیم ملی فرانسه را در دست بگیرد.

البته ما که نباید جو گیر شویم و با شرایطی بی‌خیالانه باید از کنار همه این قضایا بگذریم. یک وقت دیدید صدر هم شد مربی تیم ملی فوتبال انگلیس به هر حال کار است دیگر، البته احتمال هم دارد که اسکورسیزی یکهو تبدیل شود به مهاجم نوک بارسلون. چی داریم می‌نویسیم؛ خودمان هم نمی‌دانیم.

آگهی بازرگانی‌

 چه ایرادی دارد، ما توی این ستون بی‌خیالی، روی دست جواد خیابانی بلند شویم (در زمینه سوتی دادن که نمی‌گوییم، اصلا فکر بد نکنید و زبانتان را گاز بگیرید) و پیام بازرگانی پخش کنیم.

تازه می‌توانیم به شیوه عادل فردوسی‌پور هم همین کار را انجام بدهیم. اصلا چه ایرادی دارد، یک بار هم که شده ما بی‌خیال مصرف بیش از حد برق و آب و این جور چیز‌ها شویم.

خیلی‌ها هستند که این روز‌ها نمی‌توانند باز‌های فوتبال را تماشا کنند، آن هم به یک دلیل کاملا ساده که عبارت است از قطعی برق.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها