خانه‌ای را که یک مامور حسود پلیس آمریکا ، 6 نفر را در آن کشته بود ، ویران کردند. «بیل فار» ، کشیش کلیسا و رئیس کمیته‌ای که این ملک را خرید تا آن را به بنای یادبود تبدیل کند ، گفت: این خانه می‌بایست ویران شود این خانه نه نشان امید دارد نه نماد آرامش، بلکه فقط مظهر فاجعه است.
کد خبر: ۱۸۳۰۲۸

به گزارش آسوشیتدپرس از گراندون ، «ویسکانسن» آمریکا ، «تایلر پترسون» صبح 7 اکتبر 2007 به این خانه که «جیل موری» در آن زندگی می‌کرد، رفت و او را متهم کرد که با مرد دیگری دوست شده است. «موری» از «پترسون» خواست از خانه‌اش بیرون برود و او هم رفت اما چند دقیقه بعد با یک تفنگ تهاجمی برگشت. این تفنگ را به عنوان یک عضو گروه کلانتری فارست کانتی به او داده بودند.

«پترسون» 20 ساله، وقتی برگشت در نزد بلکه در خانه را شکست و شروع به تیراندازی به میهمانان جشن موری کرد.

او ، «موری» 18 ساله ، «برادلی شولتز» 20 ساله ، «لیندسی اشتال» 14 ساله ، «آرون اسمیت» 20 ساله ، «لیانا توماس» 18 ساله و «کاترینا مک کرکل» 18 ساله را کشت. «چارلی نیتزل» 21 ساله، در این حمله 3 گلوله خورد و خود را به مردن زد اما زنده ماند.

«پترسون» که مامور پاره‌وقت پلیس «گراندون» هم بود، پس از این کشتار از خانه بیرون رفت و به خودرو پلیس که به آنجا نزدیک می‌شد ، شلیک کرد و با وانت خود فرار کرد.

او ساعاتی بعد نزدیک خانه دوستی در شمال «گراندون» ، با بی‌ثمر گذاشتن تلاش پلیس برای دستگیر کردن خود ، با شلیک سه گلوله به سرش به زندگی خود پایان داد.

کمیته‌ای که اندکی پس از این کشتار به سرپرستی «فار» تشکیل شد، 71 هزار دلار جمع‌آوری کرد و خانه را از پدر «موری» خرید.

تحقیقات پلیس درباره حادثه ، خسارات بسیاری به ساختمان خانه زده بود.

گروه ترجمه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها