یوآن جیانگ در حالی که دیواری بتونی روی بدنش افتاده بود، تنها وسیله‌ای که برای تشخیص گذر زمان داشت صدای زنگ تلفن همراهش بود که هر روز ساعت 8 صبح ساعتی که از خواب بیدار می‌شد به گوش می‌رسید. البته او که در زلزله اخیر چین گیر افتاده بود، به تلفنش دسترسی نداشت.
کد خبر: ۱۸۰۹۷۴

به گزارش آسوشیتدپرس، این کارمند 37 ساله که در دفتر کارش زیر آوار مانده بود با 2 همکار دیگرش که کمی دورتر زیر آوار مانده بودند، صحبت می‌کردند و غیر از آن مدام به فکر همسر و دخترشان بود. یوآن که پس از
72 ساعت در شهر بی‌چوآن نجات داده شد، گفت مدام منتظر بودم کسی بیاید و ما را نجات دهد. زلزله 9/7 ریشتری 23 اردیبهشت چین بیش از 60 هزار نفر را به کشتن داد و نزدیک به 6400 نفر نیز زنده از زیر آوار بیرون آورده شدند. یوآن دچار جراحات و شکستگی‌های جدی شد، اما زنده ماند. دختر 10 ساله او هم نجات یافت، اما همسرش کشته شد و زیر آ‌وار خانه‌شان ماند. شهر بی‌چو‌آن چنان ویران شد که مقامات چین از ساختن شهر دیگری به جای آن سخن می‌گویند.

زن آمریکایی

پلیس لینکلن در نبراسکای آمریکا گفت زن 36 ساله‌ای که در ساعت 30/2 صبح به وسیله پلیس ترافیک متوقف شده بود ، دست مامور پلیس را گاز گرفت. کتی فلاد مامور پلیس گفت این زن سوار یک شورولت مونته کارلو بود که یک خودرو لینکلن آن را یدک می‌کشید. فلاد گفت لینکلن شماره شهربانی نداشت، مونته کارلو هم چراغ نداشت و با طنابی 6 متری به خودرو جلویی بسته شده بود. گروهبان مایک باست، راننده یدک‌کش را متوقف کرد چون رانندگی او نشان می‌داد حال عادی ندارد. یک دختر 5 ساله هم در خودرو او خوابیده بود.

فلاد گفت وقتی باست به خانم سوار مونته کارلو گفت که بی‌توجهی به سلامت کودک را گزارش خواهد داد او شروع به فحاشی به باست کرد و دست او را چنان گاز گرفت که خون آمد.

زن به علت گاز گرفتن مامور پلیس دستگیر شد و باست هم به بیمارستان رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها