جام‌جم آنلاین:خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به درخواست محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی برای احیای گفتگوهای فلسطینی آمادگی خود را برای دیدار با وی اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، مشعل شامگاه دوشنبه در دیدار با ولید معلم، وزیر امور خارجه سوریه از آمادگی حماس برای شرکت در مذاکرات آشتی ملی خبر داد. مشعل و تنی چند از اعضای دفتر حماس روز دوشنبه در دیدار با معلم درباره جدیدترین تحولات داخلی فلسطین، سرزمین‌های اشغالی و نیز درخواست عباس بحث و تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۱۸۰۷۱۱

تصمیم تازه برلوسکونی‌

جام‌جم آنلاین:سیلویو برلوسکنی، نخست‌وزیر ایتالیا مترصد اجرایی کردن طرحی است که شنود مکالمات تلفنی در این کشور رابه شدت محدود می‌کند.

به گزارش رادیو بین‌المللی فرانسه، برلوسکونی خواستار محدود شدن شنود مکالمات تلفنی به تشکیلات جنایی سازمان‌یافته و گروه‌های تروریستی شده است.

طبق قانون جدید افرادی که به طور غیرقانونی اقدام به شنود مکالمات تلفنی یا پخش این مکالمات از رسانه‌ها کنند به 5 سال زندان و جریمه مالی محکوم خواهند شد.

پیش‌بینی میلیبند

جام‌جم آنلاین:دیوید میلیبند، وزیر امور خارجه انگلیس با اشاره به اظهارات اخیر میشل سلیمان، رئیس‌جمهور لبنان درباره لبنانی بودن مزارع شبعا حل قریب‌الوقوع این مساله را پیش‌بینی کرد.

به گزارش روزنامه لبنانی النهار،میلیبند که به لبنان سفر کرده پس از دیدار با سلیمان تحولات منطقه‌ای، روابط دوجانبه و سرنوشت مزارع شبعا را مورد بررسی قرار داد.

قرار است اسناد جدید برای اثبات لبنانی بودن کشتزارهای شبعا و بلندی‌های کفر شوبا واقع در جنوب لبنان به زودی به سازمان ملل متحد ارائه شود.

درخواستی برای استیضاح بوش‌

جام‌جم آنلاین: دنیس کوسینیچ، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با نادیده گرفتن نظر نانسی پلوسی، رهبر حزب خود خواستار استیضاح جورج بوش، رئیس‌جمهور به خاطر راه‌ انداختن جنگ عراق شد. به گزارش خبرگزاری رویترز، کوسینیچ که نماینده ایالت اوهایو است روز گذشته قصد خود برای طرح 20 فقره اتهام علیه بوش را در صحن مجلس نمایندگان تشریح کرد.

کوسینیچ در اظهارات خود بوش را به اجرای نقشه‌ای حساب شده برای فریب مردم و کنگره آمریکا و القای این باور که عراق تهدیدی قریب‌الوقوع علیه آمریکا است، متهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها