یک تمبر ویدیویی از گل آندریاس هرتزوگ مهاجم تیم ملی فوتبال اتریش در سال 1997 به عنوان گرانترین و تکنولوژیکی ترین تمبر ویدیویی که تاکنون ساخته شده است به مناسبت رقابتهای یورو 2008 ارائه شد.
کد خبر: ۱۷۹۹۱۷

اتریشیها که امسال در کنار سوئیسها از امتیاز میزبانی رقابتهای جام ملتهای اروپا برخوردارند به مناسبت برگزاری این مسابقات در اتریش، گرانترین و تکنولوژیک ترین تمبر ویدیویی دنیا را درباره یکی از فوتبالیستهای محبوب خود ساختند.

این تمبر ویدیویی مربوط به گل معروفی است که "آندریاس هرتزوگ" در سال 1997 برای تیم ملی اتریش به ثمر رساند. تمبر مذکور از 48 فریم تشکیل شده و ساخت آن بر اساس فناوری "چاپ لنتیکولار" صورت گرفته است.

اصطلاح "لنتیکولار" اغلب در مورد یک تصویر چاپ شده به کار می رود که عمق و یا حرکت را همانند تغییرات زاویه دید نشان می دهد. فناوری لنتیکولار می تواند از طریق فرایند چاپ لنتیکولار در ایجاد تصاویر لنتیکولار مورد استفاده قرار گیرد. این تصاویر در عین حال که ثابت هستند با تعییر زاویه دید متحرک به نظر می رسند.

براساس گزارش روزنامه تلگراف، در این تمبر از در تنیدن 48 فریم تصویر ساکن یک تصویر متحرک به دست آمده است.

هرتزوگ این گل را در سال 1997 در مسابقات انتخابی جام جهانی 1998 وارد دروازه تیم ملی سوئد کرد و با این گل تیم ملی فوتبال اتریش به دور نهایی جام جهانی 1998 فرانسه راه یافت.

این تمبر ویدویی در ابعاد 5/6 در 7/4 سانتی متر و قیمت آن 45/5 یورو است. این تمبر برای مجموعه داران از جذابیت خاصی برخوردار است.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها