مدیرکل بیمه‌های درمانی وزارت‌ رفاه:

307 قلم داروی جدید در فهرست بیمه

گروه جامعه‌:‌ مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی بیمه‌های درمانی وزارت رفاه و تامین اجتماعی درباره جزییات بیشتر تدوین بسته تعهدات بیمه‌ای دارویی و خدمات پزشکی جدید گفت: این بسته که 307 قلم داروی جدید به آن اضافه شده، از طرف شورای عالی بیمه ابلاغ شده است و بر اساس آن تمامی سازمان‌های بیمه‌گر مکلف به تحت پوشش قرار دادن داروها و خدمات جدید این بسته هستند. حمیدرضا سفاری در گفتگو با ایسنا، افزود: تعداد داروهای مورد تعهد بیمه 1500 قلم بود که با اضافه شدن 307 قلم جدید به 1807 قلم دارو رسیده است.
کد خبر: ۱۷۸۳۸۲
به گفته وی، بررسی بسته تعهدات بیمه در راستای افزایش کیفی و کمی آن نیز در سال جاری در دستور کار شورای عالی بیمه قرار دارد و بر اساس آن، ممکن است، تعدادی از خدمات درمانی از فهرست قبلی بیمه حذف و تعدادی دیگر به آن اضافه شوند.

اجرای طرح پوشش بیمه پایه درمان در سال جاری از دیگر طرح‌هایی است که مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی بیمه‌های درمانی وزارت رفاه و تامین اجتماعی با اشاره به آن تصریح کرد: بر اساس این طرح و با استفاده از اعتباراتی که در ردیف‌های بودجه‌ای سازمان بیمه خدمات درمانی فراهم شده است، تمامی ایرانیان فاقد پوشش هرگونه بیمه درمانی، در صورت اختیار، تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 وی ادامه داد: با توجه به اهمیت برخورداری بیمه‌شدگان بویژه سالمندان از خدمات مطلوب بیمه‌ای ضوابط تعهد بیمه‌همگانی برای تعویض مفاصل و جایگزاری مفاصل مصنوعی در بدن تغییر کرده است و مردم می‌توانند، این خدمات را از طریق پوشش بیمه‌ای دریافت کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها