اعضای تیم ملی فوتبال ایران و کادر فنی این تیم با حضور در حسینیه جماران در دیدار صمیمی با حجت الاسلام سید حسن خمینی با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند. نوه امام راحل از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و مسوولان فدراسیون فوتبال خواست که صحه صدر بیشتری به خرج دهند تا تیم ملی فوتبال ایران با تمام توانمندیهای خود مقابل رقبا حضور یابند.
کد خبر: ۱۷۸۳۵۲

به گزارش واحدمرکزی خبر ، ملی پوشان فوتبال ایران روز جمعه ضمن حضور در بیت امام راحل با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی نیز دیدار کردند.

سید حسن خمینی در این دیدار در سخنانی گفت ملی پوشان فوتبال ایران در چند ماه آینده کار بزرگ و وظیفه دشواری را پیش روی دارند، چشم‌های میلیون ها ایرانی در انتظار کسب نتایج مطلوب آنان و صعود به جام جهانی است.

وی افزود نفس حضور یک بازیکن در تیم ملی فوتبال ایران و شاد کردن یک ملت، توفیق الهی است که بازیکنان باید با تمام توان از این فرصت استفاده کنند نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی با بیان اینکه امروزه فوتبال به حق یا ناحق یکی از عوامل شادی در میان مردم کشورها تبدیل شده است، گفت : این رشته ورزشی به عنوان هویت ملی کشورها باعث غرور آنان به شمار می‌رود بطوری که بسیاری از مردم با پیروزی‌ها و شکست‌های تیم‌های فوتبال شاد و مغموم می شوند.

وی ملی پوشان فوتبال ایران را نمایندگان مردم کشورمان در رقایت‌های مختلف برشمرد و گفت بازیکنان نمایندگان طیف وسیعی از جوانان و اقشار مردم هستند که باید به خوبی دین خود را ادا کنند.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی فوتبال نسبت به گذشته بسیار فرق کرده است ، گفت در حال حاضر این رشته ورزشی علمی شده است و قواعد فوتبال نسبت به گذشته تغییر کرده که باید در فوتبال ایران نیز شیوه‌های سنتی منسوخ شود و این رشته به صورت علمی انجام شود.

حجت‌الاسلام خمینی با بیان این که در حال حاضر افزون بر کارهای تکنیکی و تاکتیکی ، بدنسازی و آمادگی جسمانی نیز حائز اهمیت است گفت به این نکته نیز در فوتبال باید اهمیت داده شود.

وی نظم را یکی از عوامل موفقیت تیم‌ها در فوتبال علمی دانست و گفت : بازیکنان در فوتبال حرفه‌ای امروز باید به عنوان یک سرباز به فرامین کادر فنی گوش فرا دهند تا تیم موفق شود.

نوه امام راحل از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و مسوولان فدراسیون فوتبال خواست که صحه صدر بیشتری به خرج دهند تا تیم ملی فوتبال ایران با تمام توانمندیهای خود مقابل رقبا حضور یابند و افرادی را که توانمندی دارند و می توانند در تیم ملی حضور داشته باشند به تیم برگرداند.

وی ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال ایران با کسب نتایج خوب به رقابت های جام جهانی ? ?????راه یابد.

پیش از سخنان حجت‌الاسلام سید حسن خمینی ، علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نوزدهمین سالگرد ارتحال امام خمینی را تسلیت گفت .

وی افزود : مطمئن هستم ملی پوشان فوتبال ایران با تمام وجود تلاش خواهند کرد تا پرچم کشورمان را در رقابت‌های جام جهانی برافراشته کنند.

دایی با بیان اینکه ملی پوشان بدون هیچ چشمداشتی تنها به فکر سرافرازی تیم ایران هستند گفت من قول می‌دهم که تیم ایران در بازی مقابل امارات عربی متحده به برتری دست می‌یابد و با اقتدار به جام جهانی راه می‌یابد.

مهدی تاج نایب رییس اول فدراسیون فوتبال ، محمد مهدی نبی دبیر این فدراسیون و عزیز محمدی رییس سازمان لیگ در این دیدار حضور داشتند.

بنا بر این گزارش در این جلسه حجت الاسلام سید حسن خمینی با برخی از اعضای تیم ملی، صمیمانه گفتگو کرد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها