سایت گل: ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینترمیلان می‌گوید؛ این باشگاه علاقه‌ای به عقد قرارداد با دیدیه دروگبا، مهاجم تیم چلسی ندارد. از چند ماه پیش، گفته شده دیدیه دروگبا در تابستان از چلسی خواهد رفت و به باشگاه جدیدی ملحق خواهد شد. به نوشته مطبوعات ایتالیا و انگلیس، 2 باشگاه میلان و اینترمیلان تمایل به جذب این بازیکن دارند، اما موراتی این موضوع را رد کرده است. موراتی گفت: ما از خط حمله تیم خود راضی هستیم و دروگبا در طرح‌های ما جایی ندارد.
کد خبر: ۱۶۸۹۲۱

هولیه در هامبورگ‌

ایسنا: مقامات باشگاه هامبورگ درصددند با جرارد هولیه بر سر پذیرش سرمربیگری فصل آینده تیم فوتبالشان به توافق برسند. گفتگوی بایر‌سدورفر و هوفمان (مدیران هامبورگ)‌ با این مربی فرانسوی 60 ساله، ماه‌هاست که ادامه یافته است. هولیه پیش از این، سرمربی تیم ملی فرانسه و باشگاه‌های لیورپول، لیون و... بوده است.
یورگن کلوپ و فرد روتن، گزینه‌های قبلی سرمربیگری هامبورگ بودند که گفتگو با آنها ثمری در پی نداشته است.


حمله شدید بنیتس به هیکس‌

ایسنا: نتایج خوب اخیر لیورپول، رافائل بنیتس، سرمربی این تیم را دچار چنان جسارتی کرده که به شدت به هیکس (یکی از مالکان باشگاه)‌ حمله کند. بنیتس گفتگوی چندماه قبل هیکس با کلینزمن برای پذیرش مربیگری لیورپول را کاملا غیرحرفه‌ای خواند و گفت: طی 3 سال پیاپی، 2 بار راهی فینال لیگ قهرمانان شدیم و یک بار این جام را بالای سر بردیم. قهرمان جام حذفی و اتحادیه هم شدیم. نمی‌دانم او دیگر از مربی چه می‌خواهد؟ رفتار هیکس، بسیار زننده است و حال همه را به هم می‌زند.

مربی شالکه برکنار شد

رویترز: هفته پیش مدیران شالکه اعلام کردند؛ در پایان همین فصل، میرکو اسلومکا، سرمربی  تیم را به دلایلی محرمانه برکنار خواهند کرد، اما شکست سنگین این هفته آبی‌پوشان از وردربرمن موجب شد اسلومکا بلافاصله اخراج شود. او که طی 2 سال فعالیت، شالکه را به نایب قهرمانی بوندس لیگا، نیمه‌نهایی یوفا و یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسانده بود، جای خود را به یوری مولدر و مایک بوسکنس 2 مربی موقت تیم سپرد. اسلومکا سیصد و بیستمین مربی اخراجی بوندس‌لیگاست.

بکام ودومین باخت در سومین بازی‌

آسوشیتدپرس: لس‌آنجلس گالکسی با ثبت رکوردی عجیب در پرداخت پول به یک فوتبالیست، دیوید بکام را خرید؛ اما حضور این بازیکن نیز ثمره چندانی برای گالکسی نداشت. این تیم در سومین بازی فصل اخیر خود، با حساب 3 بر 2 مغلوب تورنتو شد. هر 2 گل گالکسی را لاندن دانوان، مرد سال چند ساله اخیر فوتبال امریکا به ثمر رساند. گالکسی با پذیرش دومین شکست فصل خود در رده چهارم کنفرانس غرب لیگ حرفه‌ای امریکا موسوم به M.L.S قرار گرفت.

رونالدوی دست نیافتنی‌

جام‌جم: گل این هفته رونالدو به آرسنال، او را صاحب بیست و هشتمین گل در لیگ برتر کرد تا فاصله او با دیگر گلزنان برتر لیگ‌های اروپایی، دست نیافتنی‌تر شود.

لوئیز فابیانو، مهاجم سه‌ویا با زدن 23 گل، نزدیک‌ترین تعقیب‌‌کننده رونالدو به حساب می‌آید و فرناندو تورس از لیورپول نیز با گلی که این هفته مقابل بلکبرن به ثمر رساند، 22 گله شد و در رده سوم گلزنان برتر لیگ‌های اروپایی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها