هیات مدیره پرسپولیس حرف آخرش را زد

قطبی می‌‌ماند، حتی اگر ببازد

گروه ورزش: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، چشمش را روی تمامی شایعات بست و با این ادعا که اگر این تیم هر 7 بازی باقیمانده را ببازد هم قطبی تا پایان فصل به کارش ادامه خواهد داد، سرمربی قرمزها را از بلاتکلیفی درآورد. این در حالی است که دیروز عنوان می‌شد، اگر سپاهان در انزلی ملوان را ببرد، قطبی دیگر سرمربی پرسپولیس نخواهد بود. شایعاتی چون فرستادن قطبی به مرخصی یا جایگزین کردن افشین پیروانی به جای این مربی هم دیروز نقل بسیاری از محافل فوتبالی بود؛ اما حرف آخر هیات مدیره پرسپولیس این بود: قطبی مربی بزرگی است و تا پایان فصل در راس کادر فنی باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۱۶۸۶۹۹

حسن بیادی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس یکی از موافقان ابقای قطبی است. او با بیان این جمله که بحث ترمیم کادر فنی مطرح است نه تغییر، گفت: ما معتقدیم کادر فنی برای موفقیت تیم تلاش‌های خود را انجام داده و می‌دهد، اما بعضی از بازیکنان به دلیل اختلاف شخصی که با دیگر بازیکنان دارند، شرایط را به گونه‌ای جلوه می‌دهند که گویی کادر فنی کوتاهی کرده است.

بیادی در ادامه به نکته جالبی اشاره کرد: بعضی از بازیکنان از پرسپولیس دقیقه‌ای 130 هزار تومان می‌گیرند و این پولی است که از جیب مردم به آنها داده می‌شود. متاسفانه برخی از آنها با بی‌توجهی به جایگاه و ارزش پرسپولیس کم‌کاری می‌کنند و این از چشم هواداران و مردم پوشیده نیست. بازیکنان باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

با این حرف‌ها عملا توپ به زمین بازیکنان رفت تا قطبی و استیلی از اخراج تبرئه شوند. کاشانی هم در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس بصراحت عنوان کرد: تغییر کادر فنی در حال حاضر هیچ کمکی به تیم نمی‌کند. تصمیم من به عنوان مدیرعامل باشگاه، حمایت قاطع از کادر فنی تا پایان فصل است و ما باید با ایجاد روحیه همدلی و تقویت آن در پرسپولیس شرایط را برای موفقیت تیم در بازی‌های باقیمانده فراهم کنیم.

دیروز شایعه اضافه شدن محمد مایلی‌کهن یا کریم باقری به جمع کادر فنی تکذیب شد؛ اما بحث افشین پیروانی همچنان داغ است و احتمال حضور او روی نیمکت پرسپولیس وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها