برای هزاره‌های بعد

ما که خوراکمان رویایی فکر کردن هست. حالا که خبر‌ها هم رویایی شده دیگر قوز بالای قوز! همین‌ طوری‌اش هم ما توی هوا داریم سیر می‌کنیم با این خبر‌ها که دیگر هیچ (‌این که همان جمله قبلی‌مان شد!).
کد خبر: ۱۶۴۲۰۵
کاشف به عمل آمده چند وقتی است که یک پروژه فضایی به نامKEO  آغاز شده است. در این پروژه هر کسی می‌تواند به صورت کاملا رایگان و کاملا ناشناس یک نامه بنویسد. این نامه‌ها در حافظه‌های خاصی نگهداری می‌شود و در سال 2010 به فضا فرستاده خواهد شد. شما می‌توانید با فرستادن این نامه به فرزندانتان در 50000 سال بعد حرفی بزنید. این نامه‌ها که حداکثر در 4‌صفحه یا 6000 کاراکتر نوشته خواهد شد 2 فایده بزرگ دارند.

اول این‌که همین مقدار زمان قبل بشر آن موقع در غارهایی در استرالیا روی دیوار نقاشی می‌کرد. همان نقاشی‌های در ظاهر بی‌ارزش به ما در شناخت آنها کمک می‌کند. همین کار باعث می‌شود تا فرزندان ما در پنجاه هزار سال بعد خود ما را راحت بشمارند. دوم این ‌که در سال 2011 این نامه‌ها به صورت کاملا ناشناس روی وب‌سایتی قرار خواهند گرفت. با تحلیل این اتفاقات حرف دل بسیاری از مردم جهان به گوش دیگر مردم می‌رسد.

این اتفاق در همین زمان ما می‌افتد و مسلما باعث می‌شود یک فرد خارجی که حرف دل یک ایرانی را بخواند در تفکراتش تجدید نظر کند. مثلا ما می‌توانیم نامه یک فقیر در بدترین محله‌های یک کشور فقیر را بخوانیم و از وضعش باخبر شویم، ‌این ارزش خیلی چیزها را دارد.  البته این دو فایده دو تا از بی‌شمارترین فایده‌های این طرح است. فکر می‌کنیم شما هم مشتاق به فرستادن نامه به فرزندانتان شده‌اید. اگر مشتاق هستید یک نامه با هم می‌فرستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها