مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی:

مسافران کارت بیمه مکمل می‌گیرند

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از توزیع کارت بیمه مسافر به عنوان بیمه مکمل خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۷۲۷
به گزارش فارس ، تقی‌زاده صبح امروز در نشست خبری گفت: سهم جهانگردی و اتومبیلرانی به منظور رفاه، کاهش هزینه‌های غیرمترقبه مسافران ورودی، توسعه فرهنگ گردشگری و بیمه اقدام به توزیع کارت بیمه مسافر کرده است. 

او در ادامه افزود: حق بیمه مسافر 600 هزار ریال با سقف تعهد 2 میلیون تومان به مدت یک ماه است تا در حوادث ناشی از مسافرت به عنوان بیمه مکمل، علاوه بر بیمه‌های مرسوم بخشی از هزینه‌های پیشامد جبران شود.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اظهار داشت: تنها تصادفات روزانه 20میلیارد تومان خسارت به کشور وارد می‌کند و سالانه بین 28 تا 30 هزار نفر بر اثر رفتار غلط رانندگی کشته می‌شوند.

تقی‌زاده ادامه داد: سالانه بیش از 400 هزار تصادف جاده‌ای در ایران رخ می‌دهد و این موضوع باعث شده است کشور ما در ردیف اول حوادث مرگبار جاده‌ای جهان قرار گیرد.
وی در ادامه گفت: بیمه مسافر در سراسر کشور برای حمایت از هموطنان عزیز در دسترس است که مردم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره این بیمه به سایت اینترنتی www.safarsalamat.ir مراجعه کنند. 

او اظهار داشت: این بیمه شامل بیماری‌های ناشی از سفر مثل هاری، کزاز و سیاه زخم نیز می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها