لیپی به دنیای مربیگری باز می گردد

مارچلو لیپی سرمربی تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2006 اعلام کرد قصد بازگشت به دنیای مربیگری را دارد. لیپی که برای تماشای رقابت های جام جهانی اسکی آلپاین به آلپ ایتالیا در شمال تورینو رفته بود در گفتگو با روزنامه های ایتالیایی تمایل خود را برای ازسرگیری حرفه مربیگری بیان کرد.
کد خبر: ۱۶۱۶۷۴

 به گزارش سایت گل: او گفت : مطمئن هستم از تابستان آینده روی نیمکت یک تیم بزرگ خواهم نشست. بله به زودی باز می گردم. آرزویم این است که با گروهی از بازیکنان بزرگ کار کنم و تیمی بسازم که در جام های مختلف مدعی باشد. بله دلم می خواهد دوباره به احساسات فوق العاده در مربیگری باز گردم و سراسر وجودم را هیجان بگیرد.

لیپی افزود : به من پیشنهاد هایی شده اما هنوز نمی دانم به کجا بروم. اگر پیشنهاد خوبی از یک تیم خوب غیرایتالیایی دریافت کنم آن را مطالعه خواهم کرد. مهم این است که مربی یک تیم بزرگ شوم. فرقی نمی کند در ایتالیا باشد یا خارج از آن.

لیپی در مورد تیم ملی ایتالیا گفت : ایتالیا یکی از بخت های قهرمانی در یورو 2008 است. تیم ایتالیا به این علت مدعی نیست که عنوان قهرمانی جام جهانی را در اختیار دارد. تیم کشورم به علت ارزش اخلاقی خود بخت قهرمانی دارد. بازیکنان روحیه بالایی دارند و با هم  هماهنگ و یکدست هستند و به یکدیگر و مربی خود احترام می گذارند.  به اعتقاد لیپی فوتبال ایتالیا چه در سطح باشگاهی و چه در رده ملی بهترین فوتبال در جهان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها