سفارش غذا تنها با یک کلیک!

فناوری جدیدی در آمریکا، اروپا و ژاپن آزمایش می شود که این امکان را به مشتریان رستورانها می دهد از طریق یک صفحه لمسی و تنها با یک کلیک غذا سفارش دهند!
کد خبر: ۱۶۱۴۷۶

به گزارش خبرگزاری مهر، این سیستم جدید فناوریهای برتر که برپایه فناوری "لمس صفحه" استوار شده است، e-Menù نام دارد.

با کمک e-Menù که در حال حاضر در مناطقی از آمریکا، ژاپن و اروپا آزمایش می شود، مشتری می تواند از طریق یک صفحه لمسی کوچک که سر میز قرار دارد، سفارش غذا دهد.

همچنین علاوه بر سفارش "سلف سرویس" می تواند در خرید بلیتهای هواپیما یا سینما نیز مورد استفاده قرار گیرد.

این سیستم که از مدتها قبل در بعضی رستورانهای فرانسه، آفریقای جنوبی، ژاپن و بلژیک عرضه می شود اکنون آزمایش نسخه اینترنتی خود را آغاز کرده است.

نسخه اینترنتی e-Menù این امکان را به مشتری می دهد که مستقیما از طریق رایانه شخصی و یا تلفن همراه خود در رستورانهای مجهز به شبکه بی سیم سفارش غذا دهد.

براساس گزارش رویترز، در حال حاضر در ژاپن سیستم مشابه دیگری را شرکت Aska T3 عرضه می کند و در آمریکا مایکروسافت با رایانه میزی خود با عنوان "سطح" که در حقیقت یک میز صفحه لمسی است از بهار آینده خدماتی چون خرید و انجام سفارشات را در هتلها و رستورانها عرضه می کند.

همچنین در حال حاضر بسیاری از گارسونها و مهمانداران در دنیا برای گرفتن سفارش مشتری به جای استفاده از کاغذ از رایانه های جیبی صفحه لمسی استفاده می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها