در آستانه 2 دیدار حساس امروز لیگ برتر انگلیس که بین تیم های اول با سوم جدول و همچنین تیم دوم با چهارم رده بندی برگزار می شود
کد خبر: ۱۵۶۲۷۳
، بخش ورزشی بی.بی.سی ، اطلاعات کاملی از شرایط 4 تیم در رویارویی با یکدیگر ارائه کرده که در پی می آید.

آرسنال - چلسی

سسک فابرگاس ، ستاره امسال آرسنال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان بوده است. او که 6 آذر از ناحیه عضله همسترینگ دچارکشیدگی شده بود، احتمالا امروز در ترکیب آرسنال قرار خواهد گرفت (طول درمان این نوع آسیب دیدگی معمولا 3 هفته است). در عین حال روبن فان پرسی ، ماتیو فلامینی و الکساندر هلب ، 3 مصدوم آرسنالی محروم از دیدار با چلسی هستند. در سوی دیگر میدان ، چلسی ریکاردو کاروالیو و فلورن مالودا را که به ترتیب از ناحیه کمر و زانو مصدوم شده اند، در وضعیت بهبود می بیند، اما مسلما از حضور دیدیه دروگبا (به خاطر جراحی زانو)، میشائیل بالاک (مصدومیت مزمن مچ پا) و میشل اسین (محروم) بی بهره خواهد بود.

اظهار نظر مربیان

آرسن ونگر (آرسنال): آورام گرانت تفاوت های کاملی با مورینیو (مربی پیشین چلسی) دارد. او اصلا شلوغ و پرسر و صدا نیست. اما تیمش موثر کار می کند و این مهم است. نتایج آنها این را می گوید.
آورام گرانت (چلسی): اگر به بازی او (اشلی کول) نیاز داشته باشیم ، او بازی خواهد کرد؛ چون اشلی پرتجربه و پرکیفیت عمل می کند، به او امید بسته ایم.

لیورپول منچستر

ژابی آلونسو، هافبک اسپانیایی لیورپول پس از 2 ماه دوری از میادین به دلیل شکستگی پا، امروز در دیدار حساس لیورپول منچستر یونایتد به میدان می آید. لیورپول در این دیدار از حضور استیو فینان (به دلیل مشکل عضله دو قلوی پا) و خاویر ماسکرانو (به دلیل محرومیت) بی بهره خواهد بود.
از طرف دیگر، در منچستر یونایتد جان اوشی به دلیل درد شدید شکم تنها غایب تیم است ؛ اما اوون هارگریوز پس از بهبود آسیب دیدگی ساق ، آماده بازگشت به میدان است.

بازیکنان کلیدی

لیورپول: فرناندو تورس با زدن 12 گل ، برترین گلزن این تیم است.
تورس و جرارد هر کدام با زدن 6 گل در لیگ برتر انگلیس ، بهترین گلزنان لیوپورل در این لیگ هستند.
خوزه رینا، دروازه بان لیورپول تنها بازیکن این تیم است که در تمام دقایق این فصل برای تیمش بازی کرده است.
منچستر یونایتد: کریستیانو رونالدو با زدن 14 گل ، برترین گلزن این تیم محسوب می شود.
رونالدو همچنین با زدن 9 گل ، برترین گلزن منچستر در لیگ و به همراه آدبایور (از آرسنال) بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس است.
ریو فردیناند، تنها بازیکن منچستر یونایتد است که از ابتدای فصل ، در تمام بازی ها در ترکیب بوده است.

آمار بازی های رودرروی 2 تیم

لیورپول 49 برد، منچستر یونایتد 56 برد، تساوی 43بار
داور: مارک هالزی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها