
جوادی زارع مدیر مخابرات منطقه اردبیل، در راستای تقویت همکاریهای بین سازمانی و حفاظت از زیرساختهای مخابراتی، با حضور در فرماندهی انتظامی استان اردبیل و دیدار با سردار تقوی، فرمانده انتظامی استان، از عملکرد هوشمندانه و مقتدرانه نیروهای انتظامی در مقابله با سرقت تجهیزات مخابراتی تقدیر کرد. در این دیدار، مدیر مخابرات منطقه اردبیل به همراه سرپرست مدیریت تجاری، سرپرست اداره حراست و سرپرست اداره حقوقی این منطقه، ضمن تجلیل از تعامل مؤثر پلیس، بر اهمیت تأسیسات مخابراتی و نقش تعیین کننده نیروی انتظامی در تأمین امنیت شبکه تأکید کردند. مدیر مخابرات منطقه اردبیل با اشاره به همکاری نزدیک و اثرگذار پرسنل کلانتریهای ۱۱، ۱۶ و ۱۸ در پیشگیری از سرقت کابلها و تجهیزات ارتباطی، اقدامات آنان را در حراست از زیرساختهای کشور، «امنیت آفرین» توصیف کرد. در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از خدمات و تلاشهای شبانه روزی فرماندهان و پرسنل کلانتریهای ۱۱، ۱۶ و ۱۸ قدردانی شد.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما