کلبه جنگلی ، محل قرار 4 شیطان پلید

4 جوان که با اغفال و فریب دختران نوجوان آنها را با تهدید به مرگ مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، از سوی ماموران پلیس آگاهی صومعه سرا دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۵۴۸۰۷

دختر 17 ساله وقتی مقابل افسر پلیس قرار گرفت ، هنوز در بهت و حیرت به سر می برد، در چند روز گذشته او بارها ماجرای هولناکی را که پشت سر گذاشته بود، همچون خاطره ای سخت و دردناک در ذهن خود مرور کرده بود، دلش نمی خواست زنده بماند، او همچنان در اندیشه تلخ خود غرق بود که با نهیب مادرش که او را تا اداره پلیس همراهی می کرد، به خود آمد. بغض آزاردهنده ای گلویش را می فشرد، او بارها از دوستی خیابانی و اعتماد به خواستگاران خیابانی شنیده و خوانده بود و هیچ گاه تصور نمی کرد او خود روزی قربانی امیال پلید 4 شیطان شود.
دخترک بغض خود را به سختی فروخورد و خطاب به افسر پلیس آگاهی گفت : فریب خوردم و زمانی به خود آمدم که درون یک کلبه جنگلی از سوی 4 نفر مورد آزار و اذیت قرار گرفتم و 4متجاوز با تهیه فیلم از رفتار غیرانسانی خود، مرا تهدید کردند در صورتی که بخواهم علیه آنها شکایت کنم ، فیلم های تهیه شده را در شهر پخش خواهند کرد.

دستگیری 4 متجاوز

سرهنگ مهدی خوش سرشت ، سرپرست پلیس آگاهی استان گیلان در این باره به خبرنگار ما گفت: پس از طرح این شکایت ، موضوع از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت ویژه بررسی شد و با پیگیری و تحقیق در این زمینه 4 متهم که اقدام به اغفال و تجاوز به دختر 17 ساله کرده بودند، دستگیر شدند.
وی افزود: با دستگیری این 4 متهم و آغاز تحقیق از آنها، 2 دختر 15 و 16 ساله دیگر با مراجعه به پلیس علیه 4 متهم شکایت مشابه مطرح کردند که مشخص شد این 2 دختر نیز قربانی امیال پلید متهمان شده اند.
سرپرست پلیس آگاهی استان گیلان تصریح کرد: با توجه به اعترافات تکان دهنده اعضای این باند 4 نفره ، موضوع به بازپرس دادسرا گزارش و دستور بازرسی از خانه متهمان صادر شد. در بازرسی از محل 225 حلقه انواع سی دی غیرمجاز و غیراخلاقی به همراه فیلم های مربوط به دختران نوجوان که از سوی متهمان مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند، کشف و ضبط شد. سرهنگ خوش سرشت افزود: با صدور دستور قضایی تحقیق از متهمان ادامه دارد.

هشدار

سرهنگ قاسمی ، رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با هشدار به خانواده ها از آنها خواست مراقب رفت و آمد فرزندان خود باشند و آنها را از خطرات مربوط به دوستی های خیابانی آگاه سازند. وی افزود: اعتماد به افراد فرصت طلبی که در مسیر دختران جوان قرار می گیرند، قطعا پیامد ناگواری در پی خواهد داشت که نمونه آن را در این پرونده شاهد هستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها