
جام جم آنلاین - خوزستان، نهمین مرحله اردوی آمادگی تیمملی والیبالنشسته در راستای حضور در مسابقات پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶، از هفتم بهمن آغاز شد و تا چهاردهم در کمپ تیمهای ملی فدراسیون ادامه دارد.
مهدی یاسری و امین بلیوند دو ورزشکار خوزستانی هستند که با نظر محمدرضا رحیمی سرمربی تیم ملی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند