استقبال معاون استاندار از بانوی کبدی‌کار یزدی دارنده مدال نقره آسیا

استقبال معاون استاندار از بانوی کبدی‌کار یزدی دارنده مدال نقره آسیا
در پی افتخارآفرینی تیم ملی کبدی بانوان در بازی‌های آسیایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با حضور در مراسم استقبال از هستی کشاورز، از تلاش‌های این بانوی ورزشکار یزدی تقدیر به عمل آورد.
کد خبر: ۱۵۲۴۵۷۴

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد، اسماعیل دهستانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، در بازگشت هستی کشاورز، قهرمان یزدی تیم ملی کبدی از بازی‌های آسیایی ۲۰۲۵ بحرین، از او استقبال و با اهدای لوح تقدیر از تلاش و افتخارآفرینی‌اش تجلیل کرد.

دهستانی در این دیدار، موفقیت این بانوی ورزشکار را مایه افتخار مردم یزد دانست و بر حمایت همه جانبه از ورزش بانوان تأکید نمود.

شایان ذکر است دختران کبدی کار ایران در رقابت‌های بازی‌های آسیایی بحرین موفق به کسب مقام دوم و مدال ارزشمند نقره شدند.

newsQrCode
برچسب ها: کبدی کار مدال نقره
ارسال نظرات

نیازمندی ها