کمیته انضباطی فوتبال ما فعال ترین کمیته انضباطی در سطح جهان است. تعجبی هم ندارد ، چراکه در هیچ جای دنیا این همه بی توجهی به امور ابتدایی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۵۲۳۵۲

گویی هیچ کس حرفهای خودش را امضا نمی کند و هیچ تقیدی در قبال امضای خود پای قراردادها ندارد.
این که ما در وسط فصل مجبور می شویم دوباره و چند باره بنشینیم و قراردادها را بخوانیم ، حکایتی است از همین بی توجهی اهالی فوتبال ما به قوانین و مقرراتی که روزی پذیرفته اند و حالا دلشان خواسته تا زیر حرفشان بزنند و عجیب تر آن که جریانی قوی پشت این ماجراست تا به قانون شکن ها در قانون شکنی و نادیده گرفتن تعهدات کمک هم بکنند.
گویی ، در ورزش ما حق با کسی است که قوی تر است و می خواهد به هر شکل ممکن به خواسته اش برسد. این عجیب نیست که مثل آب خوردن زیر قول و قرارهای قبلی بزنند و منکر حرفهایی بشوند که در ماه عسل به زبان می آوردند. در فوتبال ما قانون شکنی ، بی احترامی به بزرگترها و نادیده گرفتن قوانین رفته رفته مرسوم می شود و این خطر بزرگی است که ورزش و بویژه فوتبال ما را تهدید می کند. پرسش روشن و اصولی این است که این قراردادهای آبکی را چرا می نویسند، چرا امضاء می کنند و چرا به این راحتی زیرش می زنند؛! آیا این بازنگری ها وقت و انرژی را هدر نمی دهد و آیا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در بعضی جاها مته به خشخاش نمی گذارد؛!


علی رئیسی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها