4 عضو تیم ملی فوتبال کره جنوبی به علت مصرف مشروبات الکلی در طول مسابقات جام ملتهای اسیا، به مدت یک سال از حضور در بازیهای این تیم محروم شدند.
کد خبر: ۱۵۰۹۲۷

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، اتحادیه فوتبال کره جنوبی اعلام کرد لی دونگ گوک مهاجم کره ای باشگاه فوتبال لیگ برتری میدلز بوروی انگلیس، لی وون جائه دروازه بان، کیم سانگ سیک مدافع و وو سونگ یونگ مهاجم تیم ملی کره جنوبی برای یک سال از همراهی این تیم محروم شدند.
لی وون جائه دروازه بان و کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوبی در مسابقات جام ملتهای اسیا نیز که برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال اسیا نیز نامزد شده بود، برای سه سال از حضور در بازیهای سازمان داده شده توسط اتحادیه فوتبال این کشور محروم شده است.
وی همچنین موظف شده است که تا پایان سال جاری میلادی، به مدت هشتاد ساعت کارهای عام المنفعه انجام دهد.
سه بازیکن دیگر متخلف کره ای نیز برای دو سال از حضور در بازیهای سازمان داده شده توسط اتحادیه فوتبال این کشور محروم و به انجام چهل ساعت کارهای عام المنفعه موظف شده اند.
این در حالیست که این 4 فوتبالیست متخلف کره ای اجازه دارند که در بازیهای داخلی K-league این کشور بازی کنند.
لی گاپ جین رییس کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال کره جنوبی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد دروازه بان تیم ملی فوتبال این کشور به علت رهبری دیگر بازیکنان متخلف در این اقدام و با توجه به مسئولیتش به عنوان کاپیتان، مستحق مجازات سنگین تری بوده است.
گفتنی است به رغم اینکه تیم ملی فوتبال کره جنوبی در مسابقات جام ملتهای اسیا به عنوان سومی دست یافت ولی این تیم در 6 بازی، فقط 6 گل زد.
در پی این نتایج ضعیف پیم وربیک سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی از سمت خود استعفا کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها