فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

بیش از ۱۲کیلو طلای قاچاق در مرز تایباد کشف شد

سردار مجید شجاع،فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۱۲ کیلو طلای قاچاق هنگام ورود به کشور در هنگ تایباد خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۲۹۱۱

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از فارس،سردار مجید شجاع،فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۱۲ کیلو طلای قاچاق هنگام ورود به کشور در هنگ تایباد خبر داد.

سرتیپ دوم مجید شجاع  فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با هرگونه قاچاق در مرز‌های استان، مرزبانان هنگ تایباد در ایست و بازرسی گروهان مرزی ۱۷ شهریور موفق به کشف محموله شمش طلا قاچاق شدند.

سردار شجاع با اشاره به اشرافیت مرزبانان افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور، حین کنترل خودرو‌های سواری در لاین ورود به کشور به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک که در بازرسی دقیق خودرو ۳۴قطعه فلز طلا به وزن ۱۲ کیلو و ۷۲۰ گرم را کشف کردند. 

فرمانده مرزبانی استان تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی شمش‌های مکشوفه را ۴۷۲ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال برآورد کردند که ضمن توقیف خودرو، متهم و کالای مکشوفه تحویل مراجع ذی الصلاح شدند.

سردار مجید شجاع گفت:مرزبانان این فرماندهی همواره با هوشیاری و اشرافیتی که دارند، برخورد قاطع و سختی با قاچاقچیان دارند لذا از اقدام ارزشمند و قابل تحسین آن‌ها قدردانی می‌نمایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها