جانشین عملیات قرارگاه مرکزی خاتم‌ الانبیا:

هیچ موشکی به روسیه ارسال نشده است

جانشین عملیات قرارگاه مرکزی خاتم‌ الانبیا با رد ادعای ارسال موشک‌های ایرانی به روسیه گفت: جمهوری اسلامی ایران نسبت به جنگ اوکراین بارها اعلام کرده که حامی هیچ‌یک از طرفین جنگ نیست.
کد خبر: ۱۴۷۱۹۵۲

به گزارش جام جم آنلاین، سردار فضل الله نوذری با تأکید بر آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تهدیدی اظهار داشت: نیروهای مسلح آمادگی کاملی دارند و بازدارندگی ما در حد عالی است؛ به گونه‌ای که در عملیات اخیر علیه رژیم صهیونیستی، بازدارندگی دشمن آسیب جدی دید و آن‌ها شکست خوردند.

جانشین عملیات قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء همچنین درباره تهدیدات دشمنان علیه کشور گفت: دشمن با این‌گونه تهدیدات می‌خواهد شکست‌های خفت‌بار خود را جبران کند؛ اما این تهدیدات قابلیت عملی شدن را ندارد و صرفاً در قالب جنگ روانی دشمنان صورت می‌گیرد.

سردار نوذری درباره ادعای اوکراینی‌ها مبنی بر تحویل موشک‌ های ایرانی به روسیه هم عنوان کرد: هیچ موشکی به روسیه ارسال نشده و این ادعا نوعی جنگ روانی است.

جانشین عملیات قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء خاطرنشان کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به جنگ اوکراین که بارها هم اعلام شده این است که حامی هیچ‌یک از طرفین جنگ نبوده و مشروعیتی برای این جنگ قائل نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها