شهادت ۲ رزمنده دیگر حزب‌الله

جنبش حزب‌الله لبنان امروز (سه‌شنبه) از شهادت ۲ رزمنده دیگر این جنبش در منطقه جنوب لبنان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۸۷۶۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری «العهد»، در ادامه بیانیه جنبش حزب‌الله آمده است که یکی از آنان، شهید «فادی محمد شهاب» ملقب به «تیسیر» متولد سال ۱۹۸۰ از شهرک «برعشیت» در جنوب لبنان بود.
حزب‌الله همچنین اعلام کرد که رزمنده دیگر آن به نام «ابراهیم جمیل العشی» ملقب به «وسیم» متولد سال ۱۹۸۷ از شهر بنت جبیل در جنوب لبنان نیز در راه قدس به شهادت رسید.
رسانه‌های خبری امروز گزارش دادند که پهپاد متجاوز صهیونیستی، یک دستگاه خودرو را در محدوده میان شهرک‌های «برعشیت» و «بیت یاحون» در جنوب لبنان هدف قرار داد.
از سوی دیگر حزب الله لبنان امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع فلسطین تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیستی در پایگاه «مسکاف عام» را با سلاح مناسب هدف قرار داده و این تجهیزات مورد اصابت مستقیم قرار گرفته است.
با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.
از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها