بازی تکراری آمریکا برای وانمود کردن وجود شکاف میان واشنگتن و تل‌آویو

جنایت با نقاب صلح‌طلبی

یک رسانه عبری فاش کرد:

چک سفید امضای بایدن به نتانیاهو برای ادامه نسل کشی در غزه

یک رسانه عبری فاش کرد که دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی برای ازسرگیری جنگ در باریکه غزه در صورت به نتیجه نرسیدن مرحله دوم مذاکرات آزادی اسرا، چک سفید امضا داده است.
یک رسانه عبری فاش کرد که دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی برای ازسرگیری جنگ در باریکه غزه در صورت به نتیجه نرسیدن مرحله دوم مذاکرات آزادی اسرا، چک سفید امضا داده است.
کد خبر: ۱۴۶۷۷۱۶

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» فاش کرد: دولت جو بایدن، رئیس‌ جمهور آمریکا به کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل تعهد داده است که در صورت شکست دور دوم مذاکرات آتش‌ بس، این رژیم از مشروعیت لازم برای ادامه جنگ برخوردار خواهند بود.

این روزنامه عبری تصریح کرد نتانیاهو در انتظار دریافت تعهد کتبی از سوی دولت آمریکا برای ادامه جنگ است و به همین دلیل ادامه مذاکرات را به تعویق انداخته است.

در همین ارتباط کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: بنیامین نتانیاهو نیز شروطی را وضع کرده از جمله اینکه تعدادی از اسرای فلسطینی آزاد شده به کشور‌های خارجی تبعید شوند.

این روزنامه نوشت: موضوع تعهدنامه آمریکا در مورد احتمال از سرگیری درگیری‌ها پیش از دیدار جو بایدن و نتانیاهو در واشنگتن مطرح شد و عمدتاً مربوط به ضمانت دادن به رژیم تل‌آویو مبنی بر پایبند نبودن آن به آتش‌ بس پایدار و تحت هر شرایطی است.

این در حالی است که جنبش مقاومت حماس از سوی برخی کشور‌های عربی و طرف‌های اروپایی برای ازسرگیری مذاکرات آتش‌بس در غزه تحت فشار‌های شدیدی قرار گرفته است ولی حماس به صراحت اعلام کرده است به دلیل جنایات بی‌وقفه رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان در باریکه غزه و کرانه باختری و نیز جنایت ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش- در تهران-، باب مذاکرات با طرف اسرائیلی به شکل نهایی بسته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها