پزشکیان در همایش سپاس:

نباید کاری کنیم که مردم احساس کنند به آن‌ها دروغ گفتیم

رئیس‌ جمهور منتخب در همایش سپاس با حضور اعضای ستادهای انتخاباتی خود، گفت: نباید کاری کنیم که مردم احساس کنند به آن‌ها دروغ گفتیم.
کد خبر: ۱۴۶۶۲۴۵

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب ملت ایران صبح امروز (جمعه) در همایش سپاس با حضور اعضای ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور منتخب گفت: اگر دست به دست هم دهیم، انصاف و حق را رعایت کنیم و به نخبگان و توانمندها و همه کسانی که بلدند کاری کنند، میدان بازی دهیم و حق را به حقدار دهیم، ایرانی می‌تواند عزت را به خاک این سرزمین برگرداند و باید کاری کنیم دوباره بازگردد.

وی افزود: چه در داخل و چه در خارج باید تلاش کنیم از حق و حقیقت دفاع کنیم. کمک کنید که این راه را برویم.

منتخب ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضرت علی می‌فرماید شما من را به حق توصیه کنید و خودتان را از این محروم نکنید. ایشان می‌فرماید من بالاتر از این نیستم که خطا نکنم و نفسم من را گرفتار نکند و اگر اشتباه کردم بگویید. من که نه علی هستم و نه معصوم و ممکن است خیلی اشتباهات داشته باشیم. حتماً جایی که اشتباه می‌کنیم و جایی که می‌خواهیم انصاف را مراعات نکنیم به ما گوشزد کنید.

وی افزود: دلمان می‌خواهد منصفانه و بر اساس حق حرکت کنیم با کمک یکدیگر و با آگاهی می‌توانیم این راه را برویم. حضور مقام معظم رهبری اگر نبود این اتفاقات شکل نمی‌گرفت.

پزشکیان گفت: این آگاهی و درایت رهبری بود که اجازه نداد یک عده همچنان مداخله کنند و نگذارند این صحنه‌ها به وجود آید.

وی افزود: نباید کاری کنیم که مردم احساس کنند به آنها دروغ گفتیم. تلاش خواهیم کرد با تمام وجود برای ایران و برای کشور صادقانه خدمت کنیم و حتماً بر اساس علم و آگاهی و دانایی این راه را خواهیم رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها