رزن از پاک‌ترین شهرستانهای استان همدان در آسیب‌های اجتماعی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار رزن گفت: رزن از پاک ترین شهرستانهای استان همدان در آسیب های اجتماعی است.
کد خبر: ۱۴۶۵۹۵۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی‌اکبر ناظمی در جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان رزن، اظهار داشت: برای کاهش دو چندان آسیب های اجتماعی کار فرهنگی بیشتری باید انجام شود چرا که برخی از آسیب های اجتماعی که با آن مواجه هستیم نتیجه غفلت از مسائل فرهنگی و دینی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار رزن افزود: نابرابری های اجتماعی و اقتصادی، مشکلات و فقر مادی خانوادگی، بیکاری، رشد و توسعه تکنولوژی و صنعت، اختلافات خانوادگی و تربیت فرزندان و بسیاری از موارد دیگر می تواند باعث ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی شود.

وی با بیان اینکه همه در قبال آسیب های اجتماعی و کاهش آسیب ها مسئول هستیم، عنوان کرد: استفاده از از ظرفیت افراد و شخصیت های تاثیرگذار برای حضور در مناطقی که آسیب های اجتماعی بالایی دارد از نقش موثری می‌تواند برخوردار باشد.

ناظمی گفت: یکی از راه های کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، تعمیق باورهای دینی و تقویت بنیه اعتقادی است که باید بیش از پیش مورد توجه همه مسئولین به ویژه در حوزه آموزش و پرورش، رابطین و مجریان پیشگیری قرار گیرد.

نجفی دادستان شهرستان هم در این جلسه بر لزوم کمیته های کارشناسی بررسی مسائل اجتماعی و هم افزایی دستگاه‌های شهرستان در بررسی و اقدام برای رفع معضلات اجتماعی و آسیب‌ها تاکید کرد.

گفتنی است؛ لزوم اشتراک گذاری آمار و اطلاعات آسیب‌های اجتماعی توسط اعضای ستاد در شهرستان، همکاری و هم افزایی بهزیستی و آموزش و پرورش و مرکز بهداشت در پیگیری موارد، لزوم برگزاری کلاسهای آموزشی و کارگاه‌های آموزش خانواده و مهارت‌های زندگی و همسر داری و فرزند پروری ،اقدام به موقع و بهنگام دستگاه‌های عضو در هنگام بروز آسیب‌های اجتماعی بویژه برای جوانان و دانش اموزان از دیگر مواردی بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

newsQrCode
برچسب ها: همدان رزن پلیس
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها