عضو هیئت رئیسه اتاق تبریز تاکید کرد؛

ضرورت احصاء قوانین مخل کسب و کار در حوزه استانداردسازی

عضو هیئت رئیسه اتاق تبریز در جلسه کمیته حقوقی کمیسیون کارآفرینی، اقتصاد دانش بنیان و بهبود فضای کسب و کار اتاق بازرگانی تبریز بر لزوم احصاء قوانین مخل کسب و کار در حوزه استانداردسازی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۶۵۲۹۱
نویسنده بهروز فروغی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: رضا جعفری در این نشست که با حضور مسئول مرکز داوری اتاق تبریز، رئیس کمیته حقوقی کمیسیون کارآفرینی، اقتصاد دانش بنیان و بهبود فضای کسب و کار اتاق بازرگانی تبریز، کارشناسان و مدیران دایره حقوقی اداره کل استاندارد استان آذربایجان شرقی و اداره کل صمت استان و جمعی از نمایندگان بخش خصوصی مرتبط با صنایع غذایی و فرآورده های نفتی در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد، از اهتمام اتاق تبریز در راستای احصاء و حل مشکلات فعالان اقتصادی خبر داد.

عضو هیئت رئیسه اتاق تبریز با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: اتاق تبریز در نظر دارد با پایش قوانین مخل کسب و کار در سازمان های مرتبط، ایرادات و مشکلات موجود را بررسی کرده و با برگزاری جلسات مشترک بین نهادهای مرتبط و بخش خصوصی، تا حد امکان فضا را برای فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی مساعد کند.

امن الهی، مسئول حقوقی اتاق تبریز هم در این نشست با تاکید بر اهمیت رفع قوانین مخل در حوزه کسب و کار در تمامی حوزه ها به خصوص موارد مرتبط با استانداردسازی، به تشریح مفاد قانونی برخی از این قوانین پرداخت.

وی خواستار طرح مصوبات این جلسه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان و در صورت لزوم ارسال نامه به دیوان اداری، به منظور پیگیری و رفع مشکلات موجود شد.

در این نشست مواردی در خصوص لزوم تسریع در ایجاد نمایشگاه نفتی در استان، بررسی و احصای موازی‌کاری‌های بین معاونت غذا و دارو و اداره کل استاندارد، و ... به عنوان بخشی از قوانین مخل در حوزه کسب و کار مطرح شدند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها