به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، بهرام آریان فرد با اشاره به افزایش تماس های سامانه 141 استان، اظهارداشت: آمار تماس های ۱۴۱ از اول سال 1403 تا ۱۵ تیرماه جاری 196 هزار و 876 مورد بوده که به نسبت سال قبل 126 درصد رشد را نشان می دهد.
وی، آمار تماس های مدت مشابه پارسال را ۸۷ هزار و ۴۳ مورد بیان کرد.
آریان فرد افزود: 5 هزار و 497 مورد از این تماس ها برای موضوعات مختلف شامل اطلاع از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی، شکایات بخش باری و مسافری، موارد مربوط به مجتمعهای بین راهی، مشکلات مشاهده شده جادهای، مسافت بین شهرها و راهنماییهای حوزه راهداری به کارشناسانی که بصورت شبانهروزی در این اداره مستقر هستند وصل شده و بقیه تماسها بصورت گویا ازامکانات این سامانه بهره بردهاند.
وی با اشاره به نقش سامانه ۱۴۱ در اعلام وضعیت راهها و شناسایی و پیگیری مشکلات و چالشهای موجود در بخش حمل و نقل جادهای ، ادامه داد: افزایش تماسها نشاندهنده اعتماد مردم به این سامانه و تمایل آنها برای مشارکت در ارتقای ایمنی و کیفیت سفرهای جادهای است.
آریان فرد خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه متعهد به رسیدگی به مشکلات و چالشهای موجود در این بخش بوده و تلاش میکنند تا با ارتقای خدمات، آسایش و ایمنی سفرهای جادهای را برای مردم گلستان به ارمغان بیاورند.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد