اداره کل پلیس غزه در بیانیه ای اعلام کرد؛

اهداف حملات رژیم صهیونیستی به افسران و نیروهای پلیس در غزه

اداره پلیس غزه به حملات رژیم صهیونیستی به افسران و نیروهای پلیس در این منطقه واکنش نشان داد و آنرا در راستای ایجاد هرج و مرج دانست.
کد خبر: ۱۴۶۳۷۲۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری شهاب، اداره کل پلیس غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز یک گشتی از افسران و نیروهای پلیس را در منطقه تل السلطان در غرب شهر رفح هدف قرار دادند که در میان آنها سرهنگ فارس عبدالعال رئیس مرکز پلیس نیز به چشم می‌خورد. این افسران و نیروها هنگام انجام وظیفه مردمی و تامین امنیت شهروندان و منازل آنها و حفاظت از دارایی‌های آنها به شهادت رسیدند. در جریان این حمله رئیس مرکز پلیس و سه نفر از افسران و نیروها به شهادت رسیدند و هشت نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در این بیانیه آمده است: تداوم اشغالگری و اصرار بر هدف قرار دادن نیروهای پلیس، جنایت و مغایر با قانون بین المللی است و تاکیدی بر این است که اشغالگران به دنبال ایجاد هرج و مرج در غزه و بی نظمی تمام هستند. صدها نفر از افسران و نیروهای پلیس از زمان شروع جنگ در حال انجام وظیفه کمک به مردم غزه، شهید شده‌اند.

اداره پلیس غزه بیان کرد: ما از جامعه جهانی می‌خواهیم که به اشغالگران برای توقف حملات به اداره پلیس و نیروهای آن، فشار بیاورند زیرا سازمانی مدنی است که تحت هر شرایطی به مردم خدمات رسانی می‌کند و به امور آنها رسیدگی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها