مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

۶۲ هزار واحد مسکن ملی در مازندران شروع شد

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از اجرای عملیات ساخت ۶۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ملی در دولت کنونی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۳۴۲۱

 به گزارش جام جم آنلاین مازندران، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه در دوران در دوران فعالیت دولت سیزدهم ساخت ۶۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ملی در استان شروع شده است، گفت تاکنون ۲۰ هزار و ۵۵۰ واحد بهره‌برداری رسیدند.

وی با اظهار اینکه سهمیه استان در مسکن ملی ۱۶۴ هزار واحد بوده است، گفت: در سال گذشته در ۶۲ جلسه ۸۳۰ پرونده مرتبط بررسی شد ودر مدت فعالیت دولت بیش از دو هزار و ۷۰۰ پرونده در راه و شهرسازی استان بررسی شد و از این تعداد هزار و ۵۰ پرونده مربوط به سال قبل بوده است.

دیوسالار به گزارش پروژه‌های افتتاح شده در نهضت ملی مسکن اشاره و اضافه کرد: ۲۱۰ واحد مسکن حمایتی، چهار هزار و ۳۴۳ واحد مسکن خودمالک، سه هزار و ۶۰۷ مسکن در قالب بازآفرینی شهری، ۱۱ هزار واحد مسکن روستایی و هزار و ۷۱۸ واحد مسکن مهر بهره‌برداری شد.

مدیر کل راه و شهرسازی مسکن تکمیل پروژه ۳۶۸ واحدی مسکن سورک را از دیگر دستاوردها بیان کرد و گفت: پروژه ۱۲ و ۴ واحدی بابلسر در حوزه مسکن و ساختمان اجرا شده است.

دیوسالار پرداخت ۱۷۴ میلیارد تومان از سهم وزارت راه و شهرسازی رأی تأمین آب، برق و فاضلاب پروژه‌های نهضت مسکن ملی را از دیگر خدمات دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: در حوزه نظام مهندسی نیز ۲۷ هزار پروانه اشتغال به کار مهندسی در استان صادر و تمدید شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران با اظهار اینکه ۱۷ طرح جامع و تفصیلی شهری در دست تهیه است، گفت: در حال حاضر ۲۰ شهر استان دارای طرح جامع مصوب است و ۶ طرح نیز تصویب شده است.

وی از ابلاغ ۴ طرح جامع و تصویب ۶ طرح تفصیلی و ابلاغ ۵ طرح تفصیلی خبر داد و گفت: ۶۲ جلسه کارگروه زیربنایی در استان برگزار شد که ۸۲۰ مصوبه مربوط به پرونده‌ها و طرح‌ها داشته است.

به تعداد مصوبات جلسه کمیسیون ماده ۵ را دو هزار و ۷۷۸ مصوبه بیان کرد و گفت: ۲۷ طرح بازآفرینی شهری در استان با مساحت سه هزار و ۲۷۲ هکتار مصوب شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها