ایجاد شهرک صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی تیمورلو با اولویت فراوری سیر

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از ایجاد شهرک صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی تیمورلو با اولویت فراوری سیر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۲۱۰۶
نویسنده امین بیل ساز

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: تراب محمدی در ششمین همایش سیر تیمورلو که با حضور اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شده بود افزود: پیشرفت و توسعه روستاها در حوزه های عمرانی و کشاورزی به واسطه امنیتی است که در سایه خون شهدا و رهبری داهیانه رهبر انقلاب به وجود آمده است.

وی اضافه کرد: در دنیا، کشوری مانند ایران وجود ندارد که دارای این درجه از امنیت پایدار باشد.

وی گفت: اگر بخواهیم به خدمات دولت سیزدهم و رییس جمهور شهید در مدت ۳۳ ماه اشاره کنیم، باید ساعت ها سخنرانی کنیم.

محمدی ادامه داد: در این مدت در آذربایجان شرقی نزدیک به ۵۰۰ واحد تولیدی احیاء و به چرخه تولید بازگشت که کارخانه ماشین سازی نمونه بارز آنهاست.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی تشریح کرد: سیاست دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام در کشور بوده و هزاران پروژه ای که از سالیان گذشته ناقص مانده بود، در این مدت تکمیل و در خدمت مردم قرار گرفت.

محمدی به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: وظیفه ما در انتخابات مشارکت حداکثری است و هر چقدر این مشارکت بالا باشد در امنیت کشور تاثیر گذار بوده و چشم طمع دشمنان را کور خواهد کرد.

وی گفت: آن چیزی که امروز در دنیا مهم است زنجیره ارزش است و نباید صرفا به تولید سیر اکتفا و خام فروشی کرد.

محمدی افزود: تولید محصولات جانبی سیر و تکمیل زنجیره ارزش آن اقتصاد شهر را پویا کرده و بیکاری را از بین خواهد برد.

وی افزود: امیدواریم در پنج سال آینده شهرک صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی با اولویت فراوری سیر (شهیدان رسولی) به بهره برداری رسیده و باعث شکوفایی اقتصادی این منطقه شود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: ما در مدیریت استان با اعطای تسهیلات تولید و اشتغال به توسعه کشاورزی و تولید در منطقه کمک خواهیم کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها