️مدیر جهاد کشاورزی آبادان خبر داد؛

سمپاشی نخیلات آبادان علیه کنه تارتن خرما

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خوزستان خبر داد:

توزیع ۳۹۱ هزار تن کود و بذر در خوزستان

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خوزستان گفت: در سال گذشته ۳۹۱ هزار تن انواع کود و بذر در استان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۴۶۰۴۰۸

جام جم آنلاین - خوزستان، علی موسوی پیش از ظهر امروز (دوشنبه 21 خرداد) ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته جهادکشاورزی گفت:  سهم ۱۷درصدی خوزستان در تولیدات محصولات کشاورزی کشور ما را متعهد به تلاش مضاعف برای تامین خواسته های به حق کشاورزان در زمینه تامین و توزیع کودهای شیمیایی به مقدار کافی و در زمان مناسب می کند.

 

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خوزستان بیان کرد: از اوایل سال گذشته تاکنون بیش از ۳۹۰هزار تن انواع کود شامل ۳۰۶ هزار تن کود اوره ، ۵۸هزار تن کودهای فسفاته و ۲۶هزار تن کودهای پتاسه توزیع شده است.

 

وی ادامه داد : وجود کشت های مستمر و متنوع در تمام فصول در خوزستان و استقرار مراکز بزرگ کشت و صنعت، سطح زیر کشت محصولات آبی و چهارفصل بودن مناطق کشاورزی خوزستان فعالیت مستمر شرکت را در طول سال رقم زده است.

 

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خوزستان تصریح کرد: در سال گذشته مقدار یکهزار تن انواع بذر گندم بین کشاورزان توزیع  شده است همچنین در سال گذشته به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی کودهای شیمیایی، اقدام به برگزاری همایش با حضور شرکت‌های تولید کننده داخلی در شهرستان دزفول شده است و بیش از ۸۵ درصد کودهای شیمیایی مورد نیاز کشاورزان از تولیدات داخلی تامین و توزيع می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها