هزینه ۲۶میلیارد ریالی برای ایجاد زیرساخت در سراب فارسبان نهاوند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در جلسه ساماندهی سراب فارسبان نهاوند از هزینه‌کرد ۲۶میلیارد ریالی برای ایجاد زیرساخت در این سراب خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۰۱۸۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، جلسه ساماندهی سراب فارسبان با حضور مدیران‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و منابع طبیعی، فرماندار، رئیس دادگاه و بخشدار بخش خزل، مدیران و کارشناسان شهرستان مربوطه، در مجتمع گردشگری فارسبان برگزارشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در این جلسه گفت: به منظور ساماندهی، نظارت و پیگیری مشکلات سراب فارسبان شهرستان نهاوند، نیازمند همکاری ارگانهای مربوطه هستیم.

محسن معصوم علیزاده با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت در این سراب از طرف اداره‌کل میراث‌فرهنگی هزینه شده است،افزود: با توجه به نبود متولی مشخص برخی از این زیرساخت‌ها تخریب شده‌اند، لذا به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران در ایام تابستان تعیین متولی مشخصی برای نگهداری از زیرساخت‌های این سراب ضروری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از تعیین متولی در سراب‌ فارسبان، زیرساخت‌های بیشتری به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران توسط ادارات ذیربط در سراب فارسبان ایجاد خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها