بهبود فرآیند تولید با همکاری دانشگاه صنعتی سهند و شرکت پالایش نفت تبریز

رئیس دانشگاه صنعتی سهند آذربایجان شرقی گفت: همکاری‌های دانشگاه صنعتی سهند و شرکت پالایش نفت تبریز می‌تواند موجب بهبود فرآیندهای تولید شود.
کد خبر: ۱۴۵۹۳۱۱
نویسنده بهروز فروغی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: اسماعیل فاتحی فر در آیین امضا تفاهم‌نامه شرکت پالایش نفت تبریز با دانشگاه صنعتی سهند در زمینه اجرای پروژه مطالعاتی جایگزینی برج‌های خنک‌کننده شرکت پالایش نفت تبریز با نوع هیبریدی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف کاهش مصرف آب، ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت، گفت: شرکت پالایش نفت تبریز از معدود مجموعه‌هایی است که برنامه راهبردی دارد. راهبردها، رویه‌ها و کارکنان متعهد، متخصص و حرفه‌ای که در این مجموعه وجود دارد نشان می‌دهد که این مجموعه رشد و ترقی را با سرعت هر چه بیشتر طی می‌کند.

وی ادامه داد: مشغله‌هایی که در فعالیت‌های اجرایی و تولیدی وجود دارد، موجب محدودیت در اختصاص زمان به فعالیت‌های علمی می‌شود اما دانشگاه صنعتی سهند به‌عنوان مجموعه‌ای که به صورت تخصصی در حوزه علمی فعالیت می‌کند می‌تواند بواسطه همراهی با شرکت پالایش نفت تبریز برخی از مشکلات مجموعه را حل کند.

رئیس دانشگاه صنعتی سهند آذربایجان شرقی ادامه داد: نخستین بار فرصت مطالعاتی صنعتی در کشور، در پالایشگاه تبریز آغاز شد و با حضور وزرای وقت صمت و علوم مراسم آغاز آن برگزار شد.

فاتحی فر ابراز امیدواری کرد همکاری‌های دانشگاه صنعتی سهند و پالایشگاه تبریز در آینده توسعه‌یافته و موجب بهبود فرآیندهای تولید در این مجموعه شود.

وی از برگزاری کنفرانس هایی در دانشگاه صنعتی سهند در طول سال جاری خبر داد و گفت: کنفرانس ملی مهندسی شیمی، کنفرانس بین‌المللی مهندسی پلیمر و کنفرانس بین‌المللی تجهیزات آزمایشگاهی در سال جاری در دانشگاه صنعتی سهند برگزار خواهد شد و امیدواریم که همکاری نزدیک شرکت پالایش نفت تبریز را در این کنفرانس‌ها شاهد باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها